Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2013

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sitter i B11 business Lounge i Shanghai Hongqiao Airport Terminal 1 International och har ett boardingkort med ANA till Haneda, Tokyo.

En ganska gråmulen dag med sådär 15 grader. Sippar på ett franskt rödvin och längtar till stolen jag skall sova i...

Ha en bra dag alla BC medlemmar!

Cheers Axelzon

Då sitter man i SK loungen i GOT igen, denna gång är det Turkiet som gäller först till IST o en kort övernattning på något flygplats hotell sedan vidare till DNZ med ett torrlagt fakirflyg imorgon. Sen är det jobb några dagar o förhoppningsvis flyger jag hem innan helgen :rolleyes:

Jag befinner mig just nu på Manila Int, terminal 2 sittandes vid Gate N5, här fanns de inget som någonsin kan kallas till Lounge! Terminalen är också obefintligt liten :)

Sitter i Scandinavian på ARN och väntar på SK724 till HEL där jag skall sova på det, i mitt tycke, absolut bästa hotellet: Hotel Haven. Väldigt lugnt i loungen men så är det sportlov i Stockholm.

Just nu i TK loungen i IST Rätt cool lounge med bra utbud av det mesta, men som vanligt för mycket folk. Skall bli gött o komma hem till GOT idag efter denna akutresa till södra Turkiet.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen