Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2013

Status
Stängd för vidare inlägg.
Är på en för mitt tycke alldeles för varm SK lounge i CPH, på väg till PVG, och nästa 2 veckor HKG, NRT, PEK osv...

(Ser en viss speciell GOT-anställd som hänger på BC i loungen!)

Är på en för mitt tycke alldeles för varm SK lounge i CPH, på väg till PVG, och nästa 2 veckor HKG, NRT, PEK osv...

(Ser en viss speciell GOT-anställd som hänger på BC i loungen!)

Är också på CPH men har ingen tillgång till SK lounge då jag inte flyger *A idag. Frågade efter bc.se tags och enligt utsago har de inga nu... Zanga om har lång layover och lust att träffas pm:a så kan vi kanske träffas utanför loungen jag har boarding om ca 50 minuter...

Är också på CPH men har ingen tillgång till SK lounge då jag inte flyger *A idag. Frågade efter bc.se tags och enligt utsago har de inga nu... Zanga om har lång layover och lust att träffas pm:a så kan vi kanske träffas utanför loungen jag har boarding om ca 50 minuter...

Är också på väg till hkg men först där den 4:e Juli och sedan den 10:e

Damn, såg precis att du skrivit, för sent kanske...

Edit: Nope :), trevligt!

Last edited:
Är helt stum och otroligt förvånad. Tar en fredags-GT i vår hörna på Scandinavian Lounge Arn innan jag åker tillbaka till Göteborg med SK171. Trodde verkligen inte att jag skulle få komma in i Terminal 5 med inrikesbiljett :confused: Men i säkerhetskontrollen var det inga frågetecken (tror inte de läser av destinationen, utan bara kollar på att man har ett giltigt boardingpass). Väl framme i loungen så blev det ett Välkommen in! Otroligt bra att detta fungerar och utan BC.se hade jag aldrig fått reda på detta :cool:

SAS Business Lounge Newark. Förstärkt varm mat idag tack vare Singapore Airlines som tydligen använder denna lounge för sena kärran för SQ21! Nu blir det en härlig natt ombord på SK902 opererad av Omni Air!

Austrians lounge på VIE, Schengen-sidan. Här är det verkligen dött, precis vad jag var ute efter. Får man inte sova ut hemma så får man försöka leta upp en så ostörd vilstol som möjligt istället.

Maten ser riktigt skaplig ut (men jag har inte provat än) och så finns det naturligtvis grüner veltliner.

Austrians lounge på VIE, Schengen-sidan. Här är det verkligen dött, precis vad jag var ute efter. Får man inte sova ut hemma så får man försöka leta upp en så ostörd vilstol som möjligt istället.

Maten ser riktigt skaplig ut (men jag har inte provat än) och så finns det naturligtvis grüner veltliner.

Saknar VIE tyvärr sällan man flyger via VIE numer...austrian lade ju tyvärr ner Wien -GOT för något år sedan..och ska man åka star är det uteslutande LH som gäller nu....usla connections SK/OS via CPH/ARN :(

Ombord på TK61 till Istanbul, plats 3K med gångsätet tomt. Full flight i C och kvinnlig besättning, dåliga tecken med andra ord.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen