Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2013

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sitter i SL på ARN. Ni som gillar denna loungen och flygplatsen (!?) har ni varit på SL i CPH? ARN är verkligen norra Europas sämsta flygplats..... Dags att bygga nytt....

Sitter i SL på ARN. Ni som gillar denna loungen och flygplatsen (!?) har ni varit på SL i CPH? ARN är verkligen norra Europas sämsta flygplats..... Dags att bygga nytt....

Tja det kändes lite rörigt här när jag kom för 30 min sen till SL på ARN. Jag kom med lugnet tyckte personalen för hade inta alls bråttom typ.

Tycker det är lugnare här än på CPH normalt. Men det är mer folk på CPH och större lokaler så det är nog därför.

PS ni är dåliga på att skriva i gästboken för idag är det bara jag som skrivit i den när jag läser i den på bordet till vänster om mig.

Jag tror nog att de flesta här redan har hunnit göra den jämförelsen… Men visst har man redan ett BP på mobilen så ser jag inga skäl alls till att prommenera hela vägen bort till norra securityn vid SAS diskarna (även om man har FastTrack), då man kommer till loungen snabbare om man går via den södra.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen