Ja, det skulle nog vara en CRJ-900, jag vet ju att min väska passar i såväl CRJ-900 som MD... Men jag kommer fråga/försöka innan jag lämnar den ändå, jag ogillar att släppa handbagaget. Sitter på rad 4.
Är i Scandinavian i CPH, utvilad efter att för första gången ha lånat ett av deras restrooms och sovit 1 timme och sedan duschat. Riktigt suveränt att kunna göra det efter en tidig morgon och en lång, trevlig dansk jullunch
Sitter i ZRH senator , mitt emot ingången till "Dam och Herr rummen" blir här till 12.00 för att sedan ta LX 2026 till MAD, blir även här på Söndag mellan 18.00 till ca 19.45 för att då åka SK till ARN
Planen var inte att besöka BC.se-hörnan idag utan imorgon. Men eftersom transfern gick så smidigt på ARN, blev det ett besök ändå. Hade tänkt ta en tur till Helsingfors härifrån, men det ser mörkt ut... Blue1-planet 10.05 hade problem med landningsstället o blev först försenat med 30 min. Nu kom det upp på skärmen att ny info kommer 1330, vilket betyder att jag inte hinner med min anslutning tillbaka till Arn Ska höra med loungepersonalen om hur jag ska göra.. Gäller Eu 2004 261 i detta fall? Har hela resan på mitt BP.
Update: reservdelen kommer in medplanet jag skulle återvända med så jag fick ställa in den resan...