Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2012

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sådär, då har man nått LH Senator lounge vid B43 på FRA. Har 1,5 timme här innan min första longhaul i First... :)

Inte helt lättnavigerat här på FRA, iaf inte från ankomst till check-in...

Sådär, då har man nått LH Senator lounge vid B43 på FRA. Har 1,5 timme här innan min första longhaul i First... :)

Inte helt lättnavigerat här på FRA, iaf inte från ankomst till check-in...

Kan du ta några foto av Air China First och om det går även i Business class?
Jag antar att du åker med derar Boeing B777-300ER.

Njut!! Och kan du identifiera laxen jag åt där så vore jag tacksam, dvs vad heter den och var köper man den :D

Dvs den här:
Visa bifogad bild 11542

Jumbooze, jag frågade....tror det är samma kille som serverade dig, han kom ihåg dig :)...visade mig var du satt. Det är inte Balik säger han utan någon mera "vanlig" Norsk lax....mer kunde de inte direkt svara på. Men servitören, ytterst trevlig herre,bad mig hälsa så gott till dig. Han har sagt till mig pröva laxen ordentligt också.!!

Här i FCl är väldigt lugnt och stilla just nu. Skall ta en sväng in till Munchen nu, synd tåget är så segt men har lite inköp planerade.

Kan du ta några foto av Air China First och om det går även i Business class?
Jag antar att du åker med derar Boeing B777-300ER.

Ja det stämmer att det är deras Boeing B777-300ER med Forbidden Pavilion First Class och Capital Pavilion Business Class (coola namn), jag skall dokumentera bäst jag kan. :)

Sitter i SAS Scandinavian på CHP, misslyckades lägga ett inlägg från SAS louingen i BRU för en timme sen pga. instabilt WIFI.
på väg hem från BRU till LLA, via CHP och ARN.

Jumbooze, jag frågade....tror det är samma kille som serverade dig, han kom ihåg dig :)...visade mig var du satt. Det är inte Balik säger han utan någon mera "vanlig" Norsk lax....mer kunde de inte direkt svara på. Men servitören, ytterst trevlig herre,bad mig hälsa så gott till dig. Han har sagt till mig pröva laxen ordentligt också.!!

Här i FCl är väldigt lugnt och stilla just nu. Skall ta en sväng in till Munchen nu, synd tåget är så segt men har lite inköp planerade.

Mera tokiga skandinaver med samma frågor :D vilka intryck man ger.
FCL i MUC är väldigt trevlig med lite mer personlig service än på FCT tycker jag men FCT ger lite mera lyx-känsla.

Jumbooze skulle blie en glad lax om jag kunde hitta ett ekonomiskt alternativ till Balik :D

Tack för att du frågade.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen