Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2012

Status
Stängd för vidare inlägg.
SAS Business lounge GOT. Långt från fullt men ändå mer folk än vanligt (brukar vara näst intill tom på de tider jag brukar åka).

Enligt annan tråd skall MarcusC sitta i loungen vid den här tiden men jag har inte fått kontakt, även om jag flashar dubbla taggar. :)

Då är det bättre komfort än i Economy longhaul i alla fall. :)

Jag satt och filosoferade om det under morgonen och kom fram till att bägge är som pest eller kolera. I economy kan man sova men inte ligga, på en flygplats kan man ligga men inte sova. Man blir sömnlös i slutändan i alla fall ;)

10 min stopp i Scandinavian CPH. Ankom från GOT till B16 och flyger vidare till FRA från B15 men skönt med en promenad och en Tuborg. :)

Sitter längst in i loungen och tycker att rummet precis bredvid meeting room 7 skulle passa med en Businessclass.se-skylt vid dörren apropå vad som skrevs från SAS om möjligheter på CPH och OSL också.

Då var man i FCL MUC, (efter snabb visit GOT där david hittade mig, med bara en BC tag) trevligt åka Cayenne istället för buss till loungen...spenderar ett par timmar här. God mat, god dryck och lugnt nu när USA flighterna gått.

Attachments

• image.jpg
    image.jpg
    102 KB · Visningar: 130
Last edited:
Då var man i FCL MUC, (efter snabb visit GOT där david hittade mig, med bara en BC tag) trevligt åka Cayenne istället för buss till loungen...spenderar ett par timmar här. God mat, god dryck och lugnt nu när USA flighterna gått.
Njut!! Och kan du identifiera laxen jag åt där så vore jag tacksam, dvs vad heter den och var köper man den :D

Dvs den här:
11478d1354048179-mileburn-run-st-denis-gillot-st-denis-reunion-cph-kastrup-copenhagen-denmark-nr.jpg

Last edited:
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen