Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2012

Status
Stängd för vidare inlägg.
Befinner mig i den "andra business loungen" på Hanois flygplats. Alltså den som inte är för Skyteam. Känns lite sådär 1989 på något sätt här. Spännande. Men lite varm mat och en del att dricka i alla fall. Var snålt med bakverk dock.

Blir ett litet hopp över till Bangkok med Qatar Airways i Ekonomiklass. Andra gången i Ekonomi med dem. Ska bli spännande om de kommer och presenterar sig och frågar vilken mat jag vill ha igen precis som på hitresan. Då har jag ändå bara Silverkort men det kändes ju kul.

Visa bifogad bild 11134

Visa bifogad bild 11135

Jag var i samma lounge i onsdags (21/11) kan bara hålla med lite åttio tal över det hela och inte så mycket folk i hela flygplatsen

senatorloungen på ZHR med ett gott glas rött. Lite folk och lugnt. Snart en cigg i baren och sen borda mot BKK

Vad synd, då måste vi ha missat varann. Även jag befann mig där under kvällen.

Nu sitter man i Senator Loungen i ZRH ännu en gång i väntan på flyg mot ARN klockan 12. Spenderade natten i terminalen vilket inte var så farligt som jag trott. Finns nog värre flygplatser att spendera natten på. Efter en varm dusch och frukost i loungen så känns det som vilken annan morgon som helst.

Vad synd, då måste vi ha missat varann. Även jag befann mig där under kvällen.

Nu sitter man i Senator Loungen i ZRH ännu en gång i väntan på flyg mot ARN klockan 12. Spenderade natten i terminalen vilket inte var så farligt som jag trott. Finns nog värre flygplatser att spendera natten på. Efter en varm dusch och frukost i loungen så känns det som vilken annan morgon som helst.

Testa att sova på stengolvet på Stansted!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen