Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2012

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sumpan (bkk) igen snart på väg hem med SK972 lounges kryssande ikväll för att hitta en ledig plats ovanligt mycket folk för att vara en lördag.

Då var man i SL cph denna mycket lugna söndagsmorgon.
Varför är alltid danskarna så griniga i säkerhetskontrollen när man kommer utanför EU. Varje gång jag har gått igenom där har de gnällt på mig eller någon annan pax. Denna gången skulle en morgonsur dansk rota igenom min rygga och var naturligtvis tvungen att riva ut varenda pryl och det är mycke prylar i den :eek: Som vanligt hittade han inget att gny på,
Men varför inte skicka personalen på en charmkurs :rolleyes:

Måndag morgon i Scandinavian Lounge, Kastrup. Alldeles för mycket folk för min smak. Sitter vid arbetsytorna mot Hilton om någon har vägarna förbi. På väg till Oslo igen med SK1454, hem igen ikväll med SK1477 (18:05).

Och måndag sen eftermiddag på Gardermoen. Käkar köttbullar (sannolikt ej nötkött) och tzatziki. Lugnt och skönt. Underbart väder i Oslo, tre grader och regntungt. Bara att åka hem och sova inför morgondagens flight till Bryssel. Fick någon form av omelett på vägen till Oslo imorse. Ska bli spännande att se vad SK:s hemliga låda innehåller ikväll. Får nog ta några "köttbullar" till innan SK1477 tar mig hem om en halvtimme.

SAS loungen i GOT en alldeles förtidig tisdagsmorgon på väg till CPH och vidare till HEL och sista biten med tåg till Ryssland igen :(

Galleries South LHR. Något glas bubbel har slunkit ner och snart ska vår 767 boardas mot BWI. Hoppas på en trevlig resa framför skynket i CW.

CPH Scandinavian lounge för en snabb Classic innan det bär vidare. Som tidigare diskuterats; fortfarande lite trisst och roddigt vid fast-track osv. Hoppas på ett rejält ansiktslyft i december när de öppnar igen efter totalstängt i november.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen