Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2012

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag sitter i Erste Premier Lounge på Prag flygplats terminal 2 och väntar på SAS flyg till Arlanda.
Enligt receptionisten är loungen relativt ny och den är fräsh och inredning påminner lite om nattklubb.
Inte så mycket folk i loungen. Ett stort plus är att de har utrustat nästan alla sittplatser med eluutag och vissa ställe med RJ-45(för nätverkskabel) uttag.

Serviceair lounge i Birmingham. Inget att skriva hem om. Flygplansvy, små påsar med chips/ jordnötter, varma/kalla drycker och alkohol. Flyger med Aer Lingus och kom in tack vara Gold status.

Sitter i Concorde Room på T5. Mailboxen full av utmaningar som gör att jag inte hinner njuta idag :mad: Åker nu till Stockholm strax...

Jag sitter i Erste Premier Lounge på Prag flygplats terminal 2 och väntar på SAS flyg till Arlanda.
Enligt receptionisten är loungen relativt ny och den är fräsh och inredning påminner lite om nattklubb.
Inte så mycket folk i loungen. Ett stort plus är att de har utrustat nästan alla sittplatser med eluutag och vissa ställe med RJ-45(för nätverkskabel) uttag.

Måste prova den loungen om det är nattklubbskänsla, de som jobbar där ser de ut som fotomodeller med ? ;) Har alltid problem att gå in på tex MCD då alla ser fantastiskt bra ut i den staden och det slutar med att jag glömmer av vad jag ska ha.

Måste prova den loungen om det är nattklubbskänsla, de som jobbar där ser de ut som fotomodeller med ? ;) Har alltid problem att gå in på tex MCD då alla ser fantastiskt bra ut i den staden och det slutar med att jag glömmer av vad jag ska ha.

Du menar att du glömmer av att du först tänkte på en burgare och istället snabbt ändrar fokus till att vilja ha något annat... ;)

Sitter i AFs skitlounge på LOS nu, i väntan på att få åka hem. Tydligen har KLM avtal med den nyrenoverade loungen här, men inte AF inte, så vi får fortfarande sitta i en av de sunkigaste lounger som flygplatsen har att erbjuda.

In other good news: LOS verkar ha gjort en rätt rejäl uppshapening sista tiden. AC:n verkar fungera och de håller på att snygga till saker ganska mycket. Hela terminalen känns dock som en byggarbetsplats, men det ska väl förhoppningsvis vara ett övergående problem.

Jaha, nu har man då äntligen kommit till CDG 2F, låga nummer.

Det var en massa strul när vi skulle iväg från LOS, så vi stod på marken i 30 minuter innan vi fick pushback. Jag förstod inte riktigt vad problemet var, men någon slags lista gick inte att få ut, så den fick tas fram manuellt.

Väl i luften tog det sedan dryga 2h göra klart middagsservicen. :(

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen