Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2012

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tog en snabbvisit förbi Aeroflot Jazz Lounge på SVO Terminal D igår. Rätt så liten och smått unken lounge. Dåligt utbud av mat och dryck, samt den konstanta julbelyaningen som i längden kan bli ganska uttröttande. Rätt så uselt med tanke på att detta är flygbolagets flaggskeppslounge.

Snabbvisit i loungen på ARN T4... Vi var tidiga hit, så det blir en liten fika på stående fot i en ganska så lugn lounge. KRN nästa!

Star Alliance Lounge LHR T1. Trevlig men mörk lounge. Åt en full english på Radisson Edwardian, så jag nöjer mig med lite vatten och en espresso. Skönt att flyga *A igen efter en lång haul i Y med Aeroflot, report kommer!

LH Senator Lounge DUS. Väntar på en försenad LH flight till HAM, för vidare färd mot Arlanda. Ganska fullt denna eftermiddag, affärspax så långt ögat ser.

JAL First Class Lounge på NRT Terminal 2 väntar in BA0006 till LHR. Spännande väntan då jag har försökt att uppgradera till F i två veckor men flighten är full i WT och WT+ så det skall eventuellt flyttas på lite folk, kanske man har tur och får en OpUP idag? Gissar det finns några BAEC Guld eller även Premier med mycket mer värde på flighten, så troligen inte så förväntningar är rätt låga...

Flyttat över till CX på NRT. Nyfikenheten blev för stor så jag gick till gate tidigt. Verkar bli en bra dag då jag fick nytt BC med plats 4K i F :) Hoppas det går rätt snabbt på T5 idag så man hinner med middag i Concorde Room innan resan till ARN.

LH Senator Lounge Hamburg. Blev en extra natt på hotell då jag missade anslutningen igår. Ska bli skönt att komma hem efter 10 dagar på resande fot.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen