Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2012

Status
Stängd för vidare inlägg.
Måste missat er båda ...5min i inrikesloungen Rob, men upptagen med jobb så han aldrig kolla BC igen :(...sen var det vidare t GOT.

Så kan det gå.
Jag var rätt så sliten, så jag hade nog inte varit så pratsam hursomhelst.

Just landat i Skellefteå nu. Hoppas att de övriga sparar lite mat till mig och att jag hinner äta den innan mötet drar igång...

Delta SkyClub Narita, väntar på Aeroflot till Heathrow via Moskva. Lyckades använda business disken med *G, och snacka till mig en exit row. Inga svullna ben denna flygning hoppas jag :)

ARN T2 Menzines lounge. På väg till LOS via CDG. Här är det faktiskt rätt mycket folk för att vara så här tidigt. Det var öht rätt mycket folk i T2 idag. AMS-kärran bordade när jag kom in och AB hade också en kärra som verkade rätt full nu.

Sitter i Menzies Business Lounge på Arlanda.

Jag såg Qatar Airways check in var öppna när jag passerade avgångshallen och QR chech in personal hade Qatar Airways uniformer på sig.
Har de egna markpersonal? eller har de avtal med t ex Menzie och Menzie personal måste klä på QR uniform under QR check in period?

Sitter i avgångshallen på SFT för att 09:50 åka till ARN och sedan KRN. Planet ankom just. Har 30 min mellan flygen på ARN så det blir nog att knata från dörr till dörr.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen