Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2012

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hälsningar från SAS-loungen i Helsingfors. Det bjuds på kötbullar idag.
En medelålders herre var just ruskigt nära att drutta i backen efter att ha halkat på en köttbulle som hamnat på golvet. (Ja, jag vet, jag är elak, men det var väldigt humoristiskt).

På begäran, den hederliga korvvagnen i Scandinavian Lounge, Gardermoen. Kön ringlade sig lång som vanligt - om det är i brist på annat eller för att det är en tradition låter jag vara osagt. Även undertecknad tog en vurre. Omdöme: ganska obehagligt och torrt bröd, korven låg inte i spad och såg därmed något skrynklig ut men var hygglig, gott med rostad lök och norsk senap och ketchup. Vidare - för den vågade - fanns någon form av mjukt tunnbröd som uppenbarligen skulle lindas runt korven.

September 2012 162.jpg

September 2012 161.jpg

Godmorgon önskas från Asiana Business Lounge, Gimhae Aiport PUS. Rätt mycket folk här denna morgon, det brukar vara hyfsat tomt här vid den här tiden.
Avgång med OZ311 mot PVG om någon timme.

God förmiddag önskas från Royal First Lounge BKK. Första gången här. Intryck: Wow. Senare vidare hem till HND med TG660.

Hälsningar från Executive Loungen på Westin, Taipei. Det måste väl också räknas som lounge? :p

Missade BA Galleries First och
The Wing Pier First i HKG då allt gick "klack, klack" på resan hit

Förövrigt så var det "Amateur Night" på T5 i går bland säkerhetspersonalen..

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen