Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2012

Status
Stängd för vidare inlägg.
Om någon har vägarna förbi Novia Business Lounge på CPH imorgon så kom gärna och säg hej! Kommer väl befinna mig där vid 11-snåret fram till min flight avgår till LHR 13:15.

Sitter i Senatorloungen i Dubai. Nästan folktomt men trevliga små mackor att pröva sig igenom. Väntar på Turkish plan till Köpenhamn via Istanbul så det får bli en runda i den nya loungen där.

Japp det finns det. Terminal 1 vid gate 126. Jacob skrev någon tråd om den under sommaren då den öppnade. Det är helt folktomt nu och har varit så en bra stund.

Last edited:
Inte mkt folk i SAS loungen på ARN idag, smuttar Champagne i väntan på Turkish mot IST och BKK. Ser fram mot loungen på Ataturk som ju verkar väldigt trevlig.

Sitter i Novia Lounge på CPH nu och har precis fått i mig en halvsen frukost samtidigt som jag funderar på vem som kom på designen på MD82:eek:rna... Tycker dom är jäkligt fräcka på något udda sätt.

Sitter i Scandinavian Lounge på Kastrup denna söndag förmiddag. Mer eller mindre helt dött just nu. Sitter och tittar ut på kön till passkontrollen för non-schengen...den är oändligt lång!!

Själv ska jag flyga "hem" till München igen.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen