Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2012

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har precis parkerat mig i Delta Skyclub Lounge på Domestic T1 vid SFO. Är på väg hem via LAX och CDG efter en riktigt produktiv vecka på vårt kontor i SF.

edit: Började fundera på varför det är helt tomt i loungen. Även om det är lördag, så borde det ju vara lite mer folk än de 3 besökarna som är här just nu. Sedan kom jag på att detta är en inrikesterminal, så det är ju bara de som har köpt access eller har anslutningar till internationella flighter som får komma in...

Last edited:
SK på ARN nu, lite senare SK i CPH, sedan någon Sky Team-lounge i BKK imorgon, har inte koll på dem. Ska ta och kolla loungeguiderna här på sidan nu...

Full rulle en söndag kväll hos SAS i alla fall.

SK på ARN nu, lite senare SK i CPH, sedan någon Sky Team-lounge i BKK imorgon, har inte koll på dem. Ska ta och kolla loungeguiderna här på sidan nu...
De flesta Skyteam flygbolagen använder Sky Lounge i Bangkok. Ligger i G-piren ett stenkast från transferdiskarna. Det är egentligen ingen renodlad Skyteam lounge (trots namnet) men nästan alla verkar använda den.

Helt OK lounge men inte supermärkvärdig. Finns ingen lounge guide på den än men någon gång kommer den... ;)

IMG_7721.jpg

China Airlines har även en lounge i Bangkok som du borde komma in i.

Loungen i Barcelona T1, vantar pa LX till ZRH i C. Efter att Spanair gick i KK sa anvands loungen Pau Casals har i BCN, inte Sala VIP... Denna ar ganska stor, fina fatoljer samt full bar, lite snacks och bakverk

Imorse på väg till HEL skippade jag ARN Scandi lounge till förmån för Business loungen till höger. Riktigt lugnt och skönt, till skillnad från kaoset inne till vänster.

Nog har det väl blivit lite skevt när det är på dette viset?

Imorse på väg till HEL skippade jag ARN Scandi lounge till förmån för Business loungen till höger. Riktigt lugnt och skönt, till skillnad från kaoset inne till vänster.

Nog har det väl blivit lite skevt när det är på dette viset?

Det kan man ju verkligen säga....håller med om vad som sagts i andra trådar, att byta lounger Scandinavian till Business och vice versa...

Sitter i Menzies loungen Landvetter....den är rätt sunkig ikväll, förvisso inte mycket folk. Men inget ätbart mer än kex&snacks. WiFi ur funktion....som tur är finns SAS loungen bredvid, så jag använder SAS wifi, tack för det SAS.

Nu sitter man i SAS T4 lounge, bara jag och hon som jobbar här i loungen. Det var ungefär 75% beläggning av sätena i CPH när jag åkte därifrån..

Hon sitter och tittar på TV och nu kom det en till med EBG och han hade med sig en gäst så nu är vi faktiskt 3 gäster här. Enda flyget som går senare ikväll är flyget till LLA så det kanske inte är så konstigt att det är lite folk här. Därmed inte sagt att det är lite EBG personer i Luleå, det är uppenbarligen så många att SAS bjöd in alla i Luleå på ett möte där de bjöd på frukost i fredags, vet dock inte hur många som var på det då jag var i CPH då.

Last edited:
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen