Vilken rolig nyhet! Välkommen tillbaka @Dr. Miles! :)
trekker Medlem 11 April 2017 #33 Väldigt kul att du bestämde dig att komma tillbaka! Det var väldigt trevligt att prata med dig i Galleries First och jag hoppas att vi ses där igen
Väldigt kul att du bestämde dig att komma tillbaka! Det var väldigt trevligt att prata med dig i Galleries First och jag hoppas att vi ses där igen
johhenrik Medlem 11 April 2017 #36 Härligt @Dr. Miles ! Kul att se dig här igen. Du har varit saknad!
M maba Medlem 11 April 2017 #38 Jättekul att du är tillbaka @Dr. Miles, känns nästan som man är med om uppståndelsen så här lagom till påsk .
Jättekul att du är tillbaka @Dr. Miles, känns nästan som man är med om uppståndelsen så här lagom till påsk .
M Martin Andersson Medlem 11 April 2017 #39 Perfekt så här till påsk ...på tredje dagen uppstod han - @Dr. Miles aka AHO. Jag har varit med i snart 6 år också, alltid lika trevligt att logga in på BC. Ännu bättre blir det när Doc is back!
Perfekt så här till påsk ...på tredje dagen uppstod han - @Dr. Miles aka AHO. Jag har varit med i snart 6 år också, alltid lika trevligt att logga in på BC. Ännu bättre blir det när Doc is back!