De flesta skriver på svenska här men engelska, danska och norska förekommer ofta, ibland blandas det i samma tråd. Jag sökte men fann inget om det finns några regler kring språk, skulle det vara OK att skriva på franska, spanska, mandarin om jag kände för det?
Sedan 2011 har det skrivits på de skandinaviska språken här på BC och ingen har tagit upp detta enligt mig helt OK eftersom två flygbolag kan väl sägas ha Skandinavien so sin hemma marknad samt hotell som finns över hela SkandinavienDe flesta skriver på svenska här men engelska, danska och norska förekommer ofta, ibland blandas det i samma tråd. Jag sökte men fann inget om det finns några regler kring språk, skulle det vara OK att skriva på franska, spanska, mandarin om jag kände för det?
afai e te le malamalama i lena mea na'o le ta'avale peaFa'afetai. E faigata ona ou malamalama i le Tenimaka ma ou te lei mafai ona faaliliu, ae e leai se faafitauli, ona ou le popole ai lea e faitau.![]()
Most people write in Swedish here, but English, Danish and Norwegian often appear, sometimes mixed in the same thread. I searched but didn't find anything if there are any rules about language, would it be OK to write in French, Spanish, Mandarin if I felt like it?