Senaste nytt

BusinessClass MD-80 resa 26:e oktober: Priser & paket

Status
Stängd för vidare inlägg.
Gissar att sembl & Senator också får göra det i så fall. Verkar vara alla som står före mig i bokningslistan...

Jag sitter just nu på 3E enligt bokningen på ARN-CPH och kan inte välja plats av någon anledning.

Att jobba som CA har jag aldrig provat på, så jag antar utmaningen att servera Hendrix med gurka. Dock misstänker jag att jag får ta med gurkan själv, och Hendrixen med. Så länge sas ombesörjer med is så skall vi se till att ordna något.

Jag sitter just nu på 3E enligt bokningen på ARN-CPH och kan inte välja plats av någon anledning.

Att jobba som CA har jag aldrig provat på, så jag antar utmaningen att servera Hendrix med gurka. Dock misstänker jag att jag får ta med gurkan själv, och Hendrixen med. Så länge sas ombesörjer med is så skall vi se till att ordna något.

Serviceminded! :cool:
Det gällde resan OSL-ARN.

Citera Hansi skrev:
Jag ser mina bokningar men på sträckan ARN-CPH står der Flyg = 320 ? Trodde vi ska åka MD 80 ....

fcx skrev: Märkligt, hos mig står det MD-81.
.................................................................................................................................
Kollade flighten från CPH-ARN 08:05-09:15 SK402 där står MD-81...

SK402 Köpenhamn (Terminal 3) - Stockholm, Arlanda (Terminal 5)
Trafikeras av: Scandinavian Airlines Flygplanstyp: MC Donnell Douglas MD-81

Last edited:
Hittade just nu min bokning på SAS.SE. Där stog det MD-81. Kunde också välja sittplatser. 22A på första och 10F på sista flighten, båda vid nödutgång som jag vill ha det.
Ses den 26/10 i SAS Guldlounge! :eek:

@Martin Björnström:
Jag har inte fått någon bekräftelse och jag ser inte någon bokning i appen!
Jag bokade BC001 & hemresa OSL-CPH + privjet.

Jag kommer med mer allmän information inom kort - eventet har "utvecklats" lite mer sedan sist!

Din bekräftelse finns här: https://events.businessclass.se/mitt-konto/

Bokningar av SAS flygresor
På grund av att försäljningen av vissa paket varit lite långsammare än jag önskat har vi väntat med att biljettera dom hos SAS Gruppresor, dom föredrar nämligen att vi lämnar över kompletta bokningar än att vi splittar dom i flera bokningar, blir enormt många referenser för oss att hålla reda på.

SAS gruppresor mailar mig en bokningsreferens per paket - alla som bokat "First Class" har alltså samma bokningsreferens.

Private Jet
Alla som beställt Private Jet finns med på en lista som jag lämnar över inom kort. Företaget skickar inte ut några individuella
bokningsbekräftelser utan jag har bokningar av flygplanen.

BC001
Jag har kontaktat SAS charter för att kolla hur det går till rent praktiskt med BC001/SK7030 och bokningsreferenser.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen