Senaste nytt

BusinessClass MD-80 resa 26:e oktober: Priser & paket

Status
Stängd för vidare inlägg.

jth

Medlem
Eftersom jag nu (förhoppningsvis) fått en plats på BC-paketet så kommer jag efter helgen att boka av den SAS-plus biljett jag redan har på SK403. Eftersom flighten sedan länge är "nollad" skulle jag bli förvånad om platsen då kommer att bli bokningsbar igen. Så om någon BC:are är förhindrad att åka med på BC001-paketen men gärna vill hänga på till CPH så kan jag tänka mig att namnändra biljetten istället mot att jag får biljettpriset (ca 1900 kr) plus ev namnändringsavgift. Det är lite oklart från hemsidan om det kostar att namnändra plus-biljetter. Skicka gärna ett pm om du är intresserad.

micsjo

Medlem
Fick alla BC-mail från senaste veckan samtidigt med orderbekräftelsen nu. Inklusive schemat för när de släpptes...*stort tandgnissel*. Hade ju varit fint om inte gmail hade haft knasproblem precis nu men men, det finns ingen garanti för leverans på tid när det gäller e-mail så jag får ju skylla mig själv att jag inte har bevakning.

Med är jag i alla fall - paket #2 !

NotRyan

Medlem
Det här kommer att bli en resa att minnas, en stor eloge till framförallt Martin som sytt ihop det här evenemanget. Det är kul att vi kommer att åka med både SAS sista schemalagda MD-80 flight, samt en sista specialchartrad flight till den sista vilan för Nora Viking. :)

Mvh
/NotRyan

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen