Senaste nytt

BusinessClass MD-80 resa 26:e oktober: Priser & paket

Status
Stängd för vidare inlägg.
Private Jet och resepaketen ligger kanske i samma nummerserie.

Dessutom gjordes en del tester innan och de kan också gå på samma serie.

Vi skall nog inte läsa för mycket i ordernumrena.

Du har helt rätt - alla order har samma nummerserie. Vi sålde flera Private Jet biljetter innan MD-80 bokningen ens började.

Tre platser kvar nu och vi närmar oss en timme. :)

Här är en kul film som min kompis Seth Miller postat från MD-80 flygningen som norrmännen arrangerade för ett par veckor sedan:

[video=youtube;9ar0FzbTy4Y]http://www.youtube.com/watch?v=9ar0FzbTy4Y[/video]

40 minuter kvar till nästa biljettsläpp:

Paket 2
Detta paket inkluderar SAS sista schemalagda flight med MD-80 från Stockholm till Köpenhamn samt vår egen charterflight som är den sista flighten någonsin för detta MD-80 flygplan som därefter pensioneras på SAS museum i Oslo. I paketet ingår alla anslutningsflyg och rutten är ARN-CPH-OSL-ARN.

Pris: 3 995 kronor (SEK)
Tillgängliga platser: 30

Paket 3
Detta paket med start i Oslo inkluderar SAS sista schemalagda flight med MD-80 från Stockholm till Köpenhamn samt vår egen charterflight som är den sista flighten någonsin för detta MD-80 flygplan som därefter pensioneras på SAS museum i Oslo. I paketet ingår alla anslutningsflyg och rutten är OSL-ARN-CPH-OSL.

Tillgängliga platser: 10

Paket 4
Detta paket med start i Köpenhamn inkluderar SAS sista schemalagda flight med MD-80 från Stockholm till Köpenhamn samt vår egen charterflight som är den sista flighten någonsin för detta MD-80 flygplan som därefter pensioneras på SAS museum i Oslo. I paketet ingår alla anslutningsflyg och rutten är CPH-ARN-CPH-OSL-CPH.

Paket 5
Detta paket med start i Oslo ger dig en plats på vår egen charterflight som är den sista flighten någonsin för detta MD-80 flygplan som därefter pensioneras på SAS museum i Oslo. I paketet ingår alla anslutningsflyg och rutten är OSL-CPH-OSL

Pris: 2 995 kronor (SEK)

Paket 6
Detta paket med start i Köpenhamn ger dig en plats på vår egen charterflight som är den sista flighten någonsin för detta MD-80 flygplan som därefter pensioneras på SAS museum i Oslo. I paketet ingår alla anslutningsflyg och rutten är CPH-OSL-CPH

Pris: 2 995 kronor (SEK)

Information till er som redan bokat biljetter:

- Jag sammanställer passagerarlistor med era namn och EuroBonus nummer till SAS gruppbokning på tisdag, sen kommer en bokningsbekräftelse till mig. Jag mailar ut bokningsreferensen till dig därefter.

- För resande i "First Class": Jag skickar även era uppgifter till Arlanda VIP som ska ta hand om er. Dom behöver personnummer så jag kommer kontakta er separat om ni inte uppgav det vid bokningen.

- Chartern biljetteras separat genom SAS Charter och jag mailar ut bokningsreferensen.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen