Senaste nytt

BusinessClass Loungehörna Stockholm Arlanda

Sitter nu i hörnanihop med två andra personer, ingen av de andra verkar dock ha något med BC attgöra :(
Inga flaggor, ingen gästbok...

Frågade i receptionen efter BC-taggar då det inte fanns några i hörna, och efter lite letande hittade de en påse. Blev lite småsnack om BC i allmänhet, och svaret "vara flygnörd" på frågan "vad behöver man göra för att vara med i BC" genererade uppskattande leenden :)

En av tjejerna i receptionen hade jobbat även under invigningsresan och kom mycket väl ihåg Dr Miles iförd sin läkarrock :)

Frågade i receptionen efter BC-taggar då det inte fanns några i hörna, och efter lite letande hittade de en påse. Blev lite småsnack om BC i allmänhet, och svaret "vara flygnörd" på frågan "vad behöver man göra för att vara med i BC" genererade uppskattande leenden :)

En av tjejerna i receptionen hade jobbat även under invigningsresan och kom mycket väl ihåg Dr Miles iförd sin läkarrock :)

Ah då ska jag också fråga där på vägen ut. Sitter och "lurkar" mitt emot hörnan då det är lite trångt om saligheten där.

Det var inga problem att få en bagagetagg av den trevliga damen i receptionen. Lite lustigt map tidigare inlägg är att hon frågade "du är väl flygnörd?" "Annars kan jag inte ge dig någon tagg" :)

Sitter i hörnan igen. Nu med 3 finnar som ser högst ovetande ut om var de sitter. Likaledes inga tags, flaggor eller gästbok, men jag gissar att de kommer till nästa resa, troligtvis nästa vecka. Tag fick jag visserligen förra veckan.

Besökte även BC hörnan i CPH igår eftermiddag och det var även där tomt på tags, gästbok och flaggor. Trevlig miljö men tyvärr även där utan personer som kändes vid BC.

Toppen