Senaste nytt

BusinessClass Loungehörna Oslo Gardermoen

Jeg spurte etter BC tags på OSL for en uke siden. Damen i loungen lurte om det var til min sønn. Når jeg sa at jeg skulle ha dem selv, så fikk hun store øyer ;) Så jeg lo godt da jeg gikk der i fra :D
 

Jerka

Medlem
Massor med taggar kvar här idag men tog lite tid att övertyga personalen om att de verkligen hade dem i receptionen (eller hade haft i alla fall). Fick en extra så jag kan sända till någon som inte fått ännu.
Pm i så fall.
 
Idag har vi uppdaterat vår Meeting Point OSL efter renoveringen. Flaggan vajar på bästa bordet och ny rollup i hörnet :)

Glöm inte att checka in via Facebook när du passerar: https://www.facebook.com/MeetingPointOSL

OSL.jpg
 

niksal

Medlem
Sitter här efter en "första" för mig. Satt redan på planet till HEL, op-up till 5D. Plötsligt kommer Gate Manager till planet och säger att de behöver 2 frivilliga. 800€ i vouchers och flyg 3h senare. Jag tackar!
 
Tänkte besöka loungehörnan om en vecka. Hoppas det finns taggar kvar, då jag inte har lyckats samla på mig några än.
 
Last edited:

Agö

Medlem
Jag var där i måndags tillsammans med Eli. Såg dock ingen gästbok och hade inte tid att leta eller fråga receptionen den gången tyvärr.
 
Toppen