Gus
Medlem
Scandinavian Lounge ligger en trappa upp och Business Lounge där nere. SL är endast *Gold och F.
Jag hade inte en aning om att det var 2 olika lounger på Kastrup
Scandinavian Lounge ligger en trappa upp och Business Lounge där nere. SL är endast *Gold och F.
Jeg tror at skellet i praksis er uklart: Personalet virker ikke særlig strikse med det. Jeg har ofte set folk gå ovenpå selv om de næppe har den nødvendige status. Men danskerne er jo flinke mennesker og personalet ved front-desk er sjældent strikse hvis blot folk er velklædte, professionelle, og opfører sig ordentligt....I øvrigt er der ikke megen forskel på de to lounger - ud over prestige, selvfølgeligJag hade inte en aning om att det var 2 olika lounger på Kastrup. Frugan och jag utforskade grundligt både undervågningen och övervåningen. På övervåningen fanns den fina BC-hörnan där jag skrev i boken. Jag hade en biljett i C till IAD, har inte EBG.
Vi fick in 1000st nya taggar idag, försöker posta ner 200st till CPH imorgon!
Finns det ingen möjlighet att få tag i några taggar på loungen på nedervåningen? Har inte tillgång till SL tyvärr![]()
Just när de var på väg därifrån visade sig att samtliga ryssar hade BC-tagg på sina väskor!
Haha - fulla ryssar med BC taggar!