Senaste nytt

BusinessClass Loungehörna Köpenhamn Kastrup (CPH)

Tak, Martin. Smukt hjørne til os i SL loungen. Jeg frygter lidt at papskiltet let forsvinder eller hurtigt forfalder/går i stykker. Det store bill-board er der vel næppe permanent? Det ville være bedre at have det ("Fortrinsret for {reserveret for?} medlemmer af BC.se") indgraveret i bordpladen. Mht. tags kunne jeg få fremstillet e.g. 10,000 her i Vietnam til en billig pris (i stof eller hård plastik) ? Logo: Jeg undrer mig i øvrigt over farven orange? Er det ikke Hollands fodbold-farve?

Tak, Martin. Smukt hjørne til os i SL loungen. Jeg frygter lidt at papskiltet let forsvinder eller hurtigt forfalder/går i stykker. Det store bill-board er der vel næppe permanent? Det ville være bedre at have det ("Fortrinsret for {reserveret for?} medlemmer af BC.se") indgraveret i bordpladen. Mht. tags kunne jeg få fremstillet e.g. 10,000 her i Vietnam til en billig pris (i stof eller hård plastik) ? Logo: Jeg undrer mig i øvrigt over farven orange? Er det ikke Hollands fodbold-farve?

Hej!

Vi har beställt nya skyltar, bordsflaggor, nya roll-ups och idag även gästböcker. Angående taggarna får du gärna hitta en billigare leverantör, har du sett våra mini-taggar? Vi betalar ca 10kr SEK per styck idag och det är väldigt prutat och i order om 1000st. Skicka mail till mig: martin.bjornstrom@businessclass.se

Färgen kommer ifrån Star Alliance Priority taggar som sätts på väskorna :)

CPH idag, tänkte hämta upp en efterlängtat tagg!
Tyvärr var bordet upptaget av utländska resenärer och inga taggar fanns att hämta. :-(

Sorry, var kanske otydlig. Nej, inte danskar (är själv halvdansk...). Jag frågade på svenska om de var medlemmar på forumet, och de svarade på engelska att de inte förstod. Så jag frågade på engelska och de hade ingen aning om businessclass.se.

Jag gör nytt försök på måndag.

Toppen