Senaste nytt

Business till Miami, Star alliance

bachelor

Medlem
  1. Varifrån vill du börja din resa? Landvetter
  2. Var är din destination? Miami
  3. När vill/behöver du resa ut? Väldigt flexibelt, men senhöst 2020 el vinter/vår 2021
  4. När vill/behöver du komma hem? Väldigt flexibelt
  5. Hur länge vill du vara borta? 7-12 dagar
  6. Hur många personer som skall resa? 2 vuxna, 2 barn på 2 resp 4
  7. I vilken kabinklass? Business
  8. Med vilka flygbolag vill du flyga med? Star alliance
  9. Vad är din budget? ca 300 000 eurobonuspoäng + 2 st 2-4-1 voucher/fly premium
  10. Vad är det viktigaste för dig? Få byten och kort restid
  11. Vill du stanna annanstans utöver destinationen? Nej

Är egentligen mest ute efter hur man ska ta sig till Miami på bästa sätt, SAS har väl flighter men släpper för få awardbiljetter som blir bokade snabbt? Det behöver inte finnas tillgängliga biljetter nu för jag kan tänka mig att åka ännu senare, men vill veta vart jag kan leta för att hitta awards till Miami och hur tidigt man kan och bör boka dem.

Kolla på SAS Star Alliance bokning, har för mig Swiss kan släppa 4 awards i C.
  1. Varifrån vill du börja din resa? Landvetter
  2. Var är din destination? Miami
  3. När vill/behöver du resa ut? Väldigt flexibelt, men senhöst 2020 el vinter/vår 2021
  4. När vill/behöver du komma hem? Väldigt flexibelt
  5. Hur länge vill du vara borta? 7-12 dagar
  6. Hur många personer som skall resa? 2 vuxna, 2 barn på 2 resp 4
  7. I vilken kabinklass? Business
  8. Med vilka flygbolag vill du flyga med? Star alliance
  9. Vad är din budget? ca 300 000 eurobonuspoäng + 2 st 2-4-1 voucher/fly premium
  10. Vad är det viktigaste för dig? Få byten och kort restid
  11. Vill du stanna annanstans utöver destinationen? Nej
Är egentligen mest ute efter hur man ska ta sig till Miami på bästa sätt, SAS har väl flighter men släpper för få awardbiljetter som blir bokade snabbt? Det behöver inte finnas tillgängliga biljetter nu för jag kan tänka mig att åka ännu senare, men vill veta vart jag kan leta för att hitta awards till Miami och hur tidigt man kan och bör boka dem.

Finns det nån vettig sökmotor man kan använda? Sas starawards går ju bara och söka som hit&miss och 95% av alla business är borta. Och på Swiss sida går inte att söka på awards? Tänkte om det fanns nåt liknande SAS Business award flights - Travel hacks fast för hela star eller nån form av kalendersökning där man slipper ta dag för dag.

Det finns ju https://www.united.com/ual/en/us/flight-search/book-a-flight/oneway/ som är gratis, sen finns ju betalalternativet Login · AwardFares

Jag är inte säker, men jag tror att Swiss släpper 330 dagar innan avresa.
Verkar finnas 4 platser i C med TAP under november 2020.
Finns det nån vettig sökmotor man kan använda? Sas starawards går ju bara och söka som hit&miss och 95% av alla business är borta. Och på Swiss sida går inte att söka på awards? Tänkte om det fanns nåt liknande SAS Business award flights - Travel hacks fast för hela star eller nån form av kalendersökning där man slipper ta dag för dag.

Vi hittade fyra platser med Swiss utan större problem. Jag använde Uniteds söksida och ringde sedan Tallin. Bokade dock om en gång eftersom vi ville ha direktflyg från/till Zurich.

Toppen