Senaste nytt

[Business] Stockholm-Bangkok t/r 1020 EUR Air France

Om familjen är en faktor så upplever jag tyvärr inte att anslutning via CDG är optimal.

Ska vi ytterligare problematisera det hela så är ju faran just nu mot BKK att det fluida insläppreglerna kan göra att resan måste ändras. Om det händer så beroende på T&C så kan man bli intvingad på antingen väldigt smalt alternativ av andra datum eller höga mellanskillnader.

Hur är menyn på AF långdistans-business numera? Jag inte hängt med i alla corona-service-ändringar... Min senaste långresa var med just AF (ARN-CDG-TPE i business i januari 2020). Den gav medsmak, trots CDG-nedköpet. Man mådde ju som en en prins med den där maten/dryckerna.

• Gilla
Reactions: pep
Hur är menyn på AF långdistans-business numera? Jag inte hängt med i alla corona-service-ändringar... Min senaste långresa var med just AF (ARN-CDG-TPE i business i januari 2020). Den gav medsmak, trots CDG-nedköpet. Man mådde ju som en en prins med den där maten/dryckerna.

Jag hade ganska bra flygningar CDG-MLE-CMB(teknisk stop)-CDG nu i november. Full service, ingen skolmatsbricka med allt på samma tid. Ingen meny lastat på hemresan men på resan ner CDG-MLE fick vi det. Som förväntat bra viner med Pouilly Fuisse och Sancerre på vita sidan, och en trevlig Bordeaux samt Crozes Hermitage på röda listan.

B789 fräsch måste jag säga. Positivt överraskat och till stor del grym service! Att vi var på bröllopsresa (någon lokalt på Air France hade lurat in detta i manifestet) och FlyingBlue PLAT kanske spelade roll.

Toppen