Jag tyckte det stod "A343" när jag kollade på SAS hemsida. Då är det som ni säger gamla kabinen.Holloman skrev:Arlanda till Chicago brukar ju vara A330 och alla fyra har nya kabinen.Klicka för att utvidga...
SAS väntar fortfarande på sin första "nya" A330 men den blir nån vecka försenad. SKulle levererats till starten av ARN-HKG den 10sep. Nu kommer de därför att ta upp en A340 från CPH och köra den på ARN-HKG. Eftersom den slingas på ORD blir det därför både A330 och A340 till ORD och HKG under hösten.Gizmo79 skrev:Vi flyger Arn-ord 9/10 och hem 17/10 verkar vara A330 ut och A340 hem. Ursprungligen var det planerat med A330 bägge vägarna. Är det nån planerad förändring av SAS eller är det tillfälligheter som avgör tror ni?Klicka för att utvidga...
Flood skrev:Här hittar du vilka plan som är på tur av A340:SAS New Cabin | Scandinavian TravelerFlyger du i höst, så räkna med den gamla kabinen. SAS har åtta A340 och skall väl precis börja med första kabinbytet, så oddsen talar för att du får flyga med gamla kabinen. LN-RKP har en annan inredning än övriga med full-flat. Reg-nummer hittar du på på t.ex:Scandinavian Airlines flotta – WikipediaGamla inredningen är ju gammal och lite sliten, men det är inte direkt så att man lider där i stolen. Beror på dina referensramar och förväntningar. SAS styrka tycker jag ligger hos personalen.Klicka för att utvidga...
Information om hur många poäng du tjänar hittar du på SAS hemsidabricce skrev:En fråga. Är som ROP Gold med Thai men har även EB-BASIC med sas. Ska jag checka in med EB kortet eller ROP Gold? Vet ni hur många poäng man får med SAS i C t/r.Klicka för att utvidga...