Bokat OSL-JFK och EWR-OSL för det behändiga priset av 6935sek i mitten av okt. Fint med nya TAP C dit men blir gamla C tillbaka till LIS. Bara att bita i kudden.
Om jag lyckades leta upp rätt fare på expertflyer är det avbokningsbart mot avgift på 240EUR.Vad är det för avbokningsregler på dessa biljetter?
Vilken avgång från New York har nya C på tillbakavägen?
EDIT: Blir galen, den vägrar ta emot mitt Eurobonusnummer. Nån som haft samma problem?
Vilken avgång från New York har nya C på tillbakavägen?
EDIT: Blir galen, den vägrar ta emot mitt Eurobonusnummer. Nån som haft samma problem?
Jag har inte gjort en större genomlysning av flighterna men generellt ser det ut som att JFK-LIS har nya C och EWR-LIS har gamla. TAP från JFK är sena kärran då den går 23:25 medans EWR kärran går 18:05.
Inte heller fått in mitt EB nummer än men det blir ett senare problem![]()
OK tack. Jag gav upp för att den bara stod och snurrade alt. tyckte att jag angett numret på fel sätt. Kanske är lugnt att regga på flygplatsen då helt enkelt?
En till fråga: Är detta en mistake fare eller inte?
The first rule of Fight Club is: You do not talk about Fight ClubOK tack. Jag gav upp för att den bara stod och snurrade alt. tyckte att jag angett numret på fel sätt. Kanske är lugnt att regga på flygplatsen då helt enkelt?
En till fråga: Är detta en mistake fare eller inte?
Inte heller fått in mitt EB nummer än men det blir ett senare problem![]()