Senaste nytt

[Business] Köpenhamn - Miami med TAP biz T/R för ~10800 kr

Nu har jag också bokat! CPH-LIS-MIA i oktober. Får komplettera med en natt i CPH då flyget går kl 06, men övrigt bytestid på 1:30 respektive 1:40 så blev riktigt bra tider. Dessvärre TAPs gamla kabin.

Jag lyckades inte heller, som många andra, lägga in EB-nr vid bokningstillfället. Nu efteråt gick det bra att lägga in det istället.
Vid bokningstillfället så ombads jag dock lägga in det med enbart 9 siffror, men nu efteråt går det att lägga in både med EBD-prefixet och utan. Någon som vet vilket av dessa som är rätt?

Ni som har bokat på TAP tidigare, brukar de lägga in mr eller ms direkt efter förnamnet t ex Turemr Nilsson?
Har just fått en sådan bekräftelse och när jag tittar i min bokning på deras hemsida står det likadant.
Är lite rädd då det gäller en resa till USA..
Ja, jag blev också Jakobmr. En del flygbolag gör så, ingen fara med det :)

Har bokat OSL-LIS-JFK t&r... ut i januari och hem i februari.
Tyvärr ser seatmap ut att vara gamla kabinen.
De håller ju dock på att byta ut inredning och 7 A330 ska vara klara under 2017... så får hoppas på det...
Första planet var klart i mars...
TAP | TAP Portugal

Tack för tips! Bokat OSL-LIS-JFK 19-23 okt för 6 985 SEK, klass Z + J. Verkar vara nya kabinen båda vägarna om jag inte missförstått.

Hade också problem att registrera EB-kort vid bokning men kunde senare gå in och ändra på hemsidan under "Manage booking".

I videon ser nya kabinen ut att ha mixade enkel- och dubbelsäten på högra sidan, men på SeatGuru ser det ut att vara enkel 1-2-1-konfiguration... Vad gäller? Har bokat 4A dit och 3H hem.

I videon ser nya kabinen ut att ha mixade enkel- och dubbelsäten på högra sidan, men på SeatGuru ser det ut att vara enkel 1-2-1-konfiguration... Vad gäller? Har bokat 4A dit och 3H hem.
Intressant, när jag gjorde seatingen igår tolkade jag också som att det var 1-2-1.

De har två plan de köpt in från Azul (tror jag)... Åkte med ett av dessa i somras från JFK till Lissabon. Detta har 1-2-1 och var mycket bra. Avgick dock från Jet Blu's terminal på JFK och Loungen var katastrof.
De retrofittade verkar ha annan konfiguration, men finns ju bara 1 sådan än så länge,

Toppen