Ricci
Medlem
Jag får inte upp den i min SASapp dock har väl du första benet med SAS därför tror jag att du får upp den i din SASapp.
Jag får inte upp den i min SASapp dock har väl du första benet med SAS därför tror jag att du får upp den i din SASapp.
Så är det nog!Jag får inte upp den i min SASapp dock har väl du första benet med SAS därför tror jag att du får upp den i din SASapp.
Ja, jag blev också Jakobmr. En del flygbolag gör så, ingen fara med detNi som har bokat på TAP tidigare, brukar de lägga in mr eller ms direkt efter förnamnet t ex Turemr Nilsson?
Har just fått en sådan bekräftelse och när jag tittar i min bokning på deras hemsida står det likadant.
Är lite rädd då det gäller en resa till USA..
Såg att vi får den nya retrofittade A330 till BostonSå är det nog!
Perfekt! Jag blir glad att få några gt så blir dagen räddadSåg att vi får den nya retrofittade A330 till Boston
Intressant, när jag gjorde seatingen igår tolkade jag också som att det var 1-2-1.I videon ser nya kabinen ut att ha mixade enkel- och dubbelsäten på högra sidan, men på SeatGuru ser det ut att vara enkel 1-2-1-konfiguration... Vad gäller? Har bokat 4A dit och 3H hem.