Senaste nytt

[Business class] Ungern - USA - t/r 7500-9000 kr (Skyteam)

Testa att boka i KLMs app först, den funkade bäst.

Mitt problem är att om jag väljer åka med KLM BUD-AMS-LHR vid 06.35 så är man på LHR 10.45. Av någon anledning tycker varken KLM/AF/Deltas sajter att man skall hinna med LHR-LAX kl. 15.55 samma dag. Väljer man dagen efter så funkar det. Jag tycker ju att det är fullt tillräckligt med tid i LHR.

Så får samma fel i appen.

Mitt problem är att om jag väljer åka med KLM BUD-AMS-LHR vid 06.35 så är man på LHR 10.45. Av någon anledning tycker varken KLM/AF/Deltas sajter att man skall hinna med LHR-LAX kl. 15.55 samma dag. Väljer man dagen efter så funkar det. Jag tycker ju att det är fullt tillräckligt med tid i LHR.

Så får samma fel i appen.
pröva via CDG? Det löste mitt problem.

@ZZZebra, försökte du först konstruera en reseplan med Matrix?

@Berglund, alla datum är godkända och utan begränsningar, förutom mängden byten och MPM, men p.g.a. det internationella ståhejet på bl.a. FlyerTalk, så har många tidpunkter blivit aktivt bokade, så tillgången är eventuellt dålig vid de tidpunkter du vill resa.

@ZZZebra, försökte du först konstruera en reseplan med Matrix?

Ja, jag har en jättebra resplan skapad i Google Flights utan problem. Kruxet är att om jag bokar en enkel så kan jag åka till USA precis som jag vill. Men om jag skall boka en tur och retur så får jag inte till det, som jag skriver ovan så tycker den inte att över 4 timmar på LHR räcker för att byta plan. Jag får då ett felmeddelande att den inte kan skapa biljetten men flyttar jag första segmentet till dagen innan så fungerar det utmärkt, men jag vill inte ha 28 timmar i London. I vart fall inte på denna resan

@ZZZebra, konstruera din bokning med Matrix och pröva sedan med BookWithMatrix att få den över till Delta. Valutan är med alla tre i varje fall ungerska forinter. Ett annat alternativ är KLM, som jag använde för min #2. Även Air Frances flerortsbokning borde fungera.

SecretFlying skvallrade för 3 timmar sen och nu ser jag att min bokning är utan e-ticket

LatmaskFlying kommer nog att döda den här snabbt. Just p.g.a. detta ville jag försöka behålla den här exklusiv, för naturligtvis förr eller senare hittar även någon blogg sådana här enkelt fyndade fares. Dock är många av sajterna så snåla att de har inte ExpertFlyer och de kan inte komma med t.ex. kreativa ruttalternativ. :)

Toppen