Senaste nytt

[Business class] Ungern - USA - t/r 7500-9000 kr (Skyteam)

Jaha då har jag bokat i Maj, Men till vilken oneworld creditar man poängen, och finns det ngn oneworld som matchar EBG eller senator ??

Jag åker KLM och Virgin.

Det är Skyteam, inte Oneworld. :) Delta eller AF/KLM Flying Blue är kanske det bästa alternativen för att samla änkom poäng.

Jaha då har jag bokat i Maj, Men till vilken oneworld creditar man poängen, och finns det ngn oneworld som matchar EBG eller senator ??

Jag åker KLM och Virgin.

Det blir svårt med tanke på att varken KLM eller Virgin är med i OneWorld Däremot är KLM med i SkyTeam och Virgin i en allians med AirFrance/KLM/Delta. Så där väl svaret: antingen Virgin, Delta eller AF/KLM Flying Blue.

Det får mig att fundera: är det någon som har gjort en riktig jämförelse mellan Flying Blue och Virgin Atlantic Flying Club? Om man bortser från SkyTeam men fokuserar enbart på Europa och Nordamerika som boende i Sverige är det någon som har en jämförelse?

Jag kan bara säga att Flying Blue har bra service om man saknar poäng eller så går det på 7 min.

Bokade med mha tillgodot jag hade på KLM från avbokningen av påskresan. Blir att testa Virgins A350 till LAX sent i maj. Kämpade med att få till Deltas A350 via MSP på tillbaka vägen men fick bli Air France 777-300 istället. Duger gott! Stort tack TS!

Toppen