Senaste nytt

[Business class] Ungern - USA - t/r 7500-9000 kr (Skyteam)

När jag titta iag så tar KLM nu ut en ombokningsavgift. På dom jag har titta på
Så titta noga innan bokning

Konstigt nog fick jag idag tillslut e-ticket på en av bokningarna från i helgen, så jag står nu med dubbla bokningar en helg. Tur en av dom är 100% avbokningsbar.

Nu har dom ställt in ett efter ett av flygningarna i mina maj-bokningar så att alla flighter nu är inställda. Ska ringa om några dagar och höra vilka möjligheter som finns att boka om. Någon som prövat? Hoppas på att få dom gå med på att skippa Budapest och få börja första flygningen i AMS

Hoppas på att få dom gå med på att skippa Budapest och få börja första flygningen i AMS
emoji848.png
Läs de sista, säg 100 posterna i Flyer Talk tråden angående den här dealen. Du är inte ensam och det finns lite olika upplevelser kring hur det här hanteras. Jag förstår bara inte hur du vågade boka något så tidigt som maj? Min första är i augusti och den tyckte jag kändes vågad!

Länk till tråden på Flyer Talk:
{prem fare gone}: AF/KL/DL/VS: BUD-US from $750 R/T - Page 63 - FlyerTalk Forums

Läs de sista, säg 100 posterna i Flyer Talk tråden angående den här dealen. Du är inte ensam och det finns lite olika upplevelser kring hur det här hanteras. Jag förstår bara inte hur du vågade boka något så tidigt som maj? Min första är i augusti och den tyckte jag kändes vågad!

Länk till tråden på Flyer Talk:
{prem fare gone}: AF/KL/DL/VS: BUD-US from $750 R/T - Page 63 - FlyerTalk Forums
Läst FT! Tänkte kolla här också.
Ja det var en chansning...2,5 månader innan avresa. Den är ju helt avbokningsbar, men ska försöka utnyttja den ändå på nått sätt. Vi får se vad dom ger mig för förslag! Den svensktalande KLM-kundtjänsten brukar imponera.

Nu har dom ställt in ett efter ett av flygningarna i mina maj-bokningar så att alla flighter nu är inställda. Ska ringa om några dagar och höra vilka möjligheter som finns att boka om. Någon som prövat? Hoppas på att få dom gå med på att skippa Budapest och få börja första flygningen i AMS

Jag bokade om min resa i maj till november. Det var inga problem. Men jag fick inte byta flygplats, inte dit eller hem. Jo jag fick mot omräknat pris. Då var det normal pris, som gällde. Jag kom inte fram till den svenska KLM utan tog den engelska. Då kom jag fram på 2 min.

Toppen