Senaste nytt

[Business Class]Sverige-Miami T/R, United, Lufthansa, Air Canada, ca 12000 SEK inkl.skatter

Har du testat söka via Matrix och se vad som kommer upp?
Har försökt att söka på alla möjliga sätt och viss via Matrix, men inser att jag helt enkelt är för dålig på att skriva in kommandon så jag får vad jag vill ha fram. :oops::eek: Har hittat en del, men för att få till direktflight GOT-ZRH så har jag insett att jag behöver boka den i Ekonomi, sedan ZRH-MIA i Bus. Hemresan MIA-FRA-GOT har jag fått upp i Business. Men det kan vara så att det bara finns fyra platser kvar i i bokningsklass P på hemresan som göra att det inte fungerar i slutändan!?! :eek:

Har sökt en hel del via Google Flights, fått fram vad jag ville ha. Går in via United och började boka 2 vuxna + 1 barn och sedan craschar allt när jag precis ska komma till sidan med betalningsinformationen. Känns som om bokningsgudarna har något emot mig just för tillfället. :(

Jag tycker gott man kan lägga in lite loungestopp:

Loungestopp.jpg

Visa antal miles, tid och stor karta på Great Circle Mapper

Jag tror fortfarande att @Maja behöver:
5 platser
Helst en transit då hon har med sig sina förälder

@Budgetresenär tyvärr är det inte så roliga lounger på den där rutten utöver Swiss SEN E i ZRH. Kul rutt dock, kanske hänga lite längre i Montreal och Chicago som städer?

Vissa prioriterar att slippa strul. Jag har en känsla av att @Maja gärna vill ha så få stopp som möjligt på denna resa just för att undvika strul av alla former.

Jag tror fortfarande att @Maja behöver:
5 platser
Helst en transit då hon har med sig sina förälder

@Budgetresenär tyvärr är det inte så roliga lounger på den där rutten utöver Swiss SEN E i ZRH. Kul rutt dock, kanske hänga lite längre i Montreal och Chicago som städer?
Detta var inte ett svar till Maja (och så vitt jag vet har hon redan köpt sina biljetter) utan ett allmänt tips.

Detta var inte ett svar till Maja (och så vitt jag vet har hon redan köpt sina biljetter) utan ett allmänt tips.

Hon letar fortfarande :) Men kul rutt och bra hittat. Jag skulle dock ändra och försöka hitta YYZ-Europa på hemvägen. Då är det värt en resa för lounge eftersom du får access till Air Canada Signature Suite:
Air Canada Signature Suite Toronto: några reflektioner | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor

Tyvärr ger det inte access till United Polaris IAH/EWR/ORD eftersom long-haul inte avgår från dessa flygplatser.

Toppen