Senaste nytt

[Business class] Stockholm-Världen T/R, Qatar Airways, från 13.300 SEK inkl. skatter

Om resan sker efter 2016-APR-30 (dvs 2016-MAY-01 och framåt) kan man kreditera Qatar Airways R klass till:
American Airlines AAdvantage
British Airways Executive Club

Med tanke på att denna deal tillåter avresa endast fr o m 2016-MAY-01 och framåt, bör det inte vara några problem att kreditrea dessa flygningar till de ovannämnda två programmen.

Intjäning av Qatar Airways R klass till andra bonusprogram fr o m 2016-MAY-01 | BusinessClass.se forum | 350 000 inlägg om resor
Observera att BA skriver att nya intjäningen gäller om bokningen är gjord efter 1 Maj (se posten @Dr. Miles länkade till) så snälla boka inte ännu!

Om resan sker efter 2016-APR-30 (dvs 2016-MAY-01 och framåt) kan man kreditera Qatar Airways R klass till:
American Airlines AAdvantage
British Airways Executive Club

Med tanke på att denna deal tillåter avresa endast fr o m 2016-MAY-01 och framåt, bör det inte vara några problem att kreditrea dessa flygningar till de ovannämnda två programmen.

Intjäning av Qatar Airways R klass till andra bonusprogram fr o m 2016-MAY-01 | BusinessClass.se forum | 350 000 inlägg om resor
Tack, jag läste trådarna i fel ordning idag :)
Kanske - det är R-klass, så det är fortfarande lite oklart vad det kommer att ge.

Får boka på söndag då :)

Japp, då borde du vara safe. Men jag skulle nog ändå räkna med att du får bråka lite med BA för att få dina poäng.
Ja. Ännu inte uppdaterat med bokningsklass R i calculatorn:
e301d55208fe851d39acd423e29298c8.jpg

Kamrater! Nu blev det svårt.... Tänkte åka till Sydafrika i oktober/november för att fira jämnt. Behöver boka fyra biljetter i business. Finns nu med kampanjen för 16.825kr/pers. Tycker ni jag ska slå till nu eller vänta ett par veckor och hoppas på att det kommer en 2 för 1-kampanj?

Den kom lämpligt eftersom jag ska boka oktoberresa snart. Men verkar vara ganska soprent på bra priser till HKG i oktober, däremot så verkar det finnas en hel del till BKK i oktober. Sedan får man stå ut med en transfer på obekväma tider i DOH när belöningen är 560 TP:D

Toppen