Senaste nytt

[Business class] Stockholm-Sydney, Melbourne enkel, Air India, från 13.000 SEK inkl. skatter

chazzie

Medlem
Riktigt styggt pris, vet inte hur bra Air Indias business class är, men det bör vara bättre än valfri ekonomi och därmed bra med tanke på att det är "ekonomipris" på denna deal.
 

ACervin

Medlem
Jag roade mig att kolla på Flight Centre Australias hemsida, Sydney-Arlanda. Enkel ekonomi i maj månad. Billigast med Qatar 850 AUD ca x 6,4 = 5440 SEK. Billigast Star Alliance med Thai 1416 AUD, Singapore Airlines 1761, dvs 9062 SEK och 11270 SEK. Australien marknaden är inte lika konkurrensutsatt som Europa.
 

cbroxe

Medlem
Vet ej om nån är intresserad, men det finns Norwegian Premium BKK-ARN för ca 6000 enkel.
Antagligen kan man fixa en enkel från SYD till BKK för en ganska billig penning.
 

taxvalp

Medlem
Har långt gångna planer på att använda denna dealen på en hemsnickrad RTW i sommar då jag har ett ärende till Honolulu.

Lite OT: Kruxet är förstås att hitta enkelbiljetter men jag vill återigen slå ett slag för SAS Poäng + Pengar-deals som är utmärkta för enkelbiljetter om man har status och kan casha in rabatten. Just nu är planen att åka med denna deal till SYD och sedan resa med Air NZ (som likt SAS i Europa säljer enkelbiljetter i sina hemtrakter utan konstigheter) några skutt inklusive till HNL. Därifrån till SFO och sedan hem till ARN med poäng + pengar till utmärkt värde.
 
Last edited:

Arne1337

Medlem
Jag roade mig att kolla på Flight Centre Australias hemsida, Sydney-Arlanda. Enkel ekonomi i maj månad. Billigast med Qatar 850 AUD ca x 6,4 = 5440 SEK. Billigast Star Alliance med Thai 1416 AUD, Singapore Airlines 1761, dvs 9062 SEK och 11270 SEK. Australien marknaden är inte lika konkurrensutsatt som Europa.

Ja det var något liknande jag hittade. Tack hur som helst!
 
Toppen