Senaste nytt

[Business class] Stockholm/Göteborg-Sydney T/R, Virgin Atlantic, 19.500 SEK inkl.

Ja vi får hoppas det! Ekonomiklass så långt känns inte alls lockande, särskilt inte när man hade ställt in sig på Virgins deal. Och jag måste till Sydney senare i år, nästan vare sig jag vill eller inte. Min sambos brorsas familj ska nämligen få tillökning :)

Lite OT.
Om THAI:s Premium Economy deal kommer tillbaka blir du inte ruinerad.
På THAI Premium Economy kommer du att sitta i Business class stol och vidareresa till Australien är i Business class.

För mer info kan du läsa den här tråden.
http://www.businessclass.se/forum/d...a-zeeland-t-r-thai-20-000-sek-inkl-skatt.html

och extra för Sofia, THAI Premium Economy biljett är ombokningsbar utan att bli ruinerad. :)

Lite OT.
Om THAI:s Premium Economy deal kommer tillbaka blir du inte ruinerad.
På THAI Premium Economy kommer du att sitta i Business class stol och vidareresa till Australien är i Business class.

För mer info kan du läsa den här tråden.
http://www.businessclass.se/forum/d...a-zeeland-t-r-thai-20-000-sek-inkl-skatt.html

och extra för Sofia, THAI Premium Economy biljett är ombokningsbar utan att bli ruinerad. :)

Som alltid är du en stjärna Dr. Miles :D

Jag vet inte om det stämmer med Virgin Atlantics (VS) fall men när Air New Zealands (NZ) la ner Auckland-Hong Kong-London linje var det så att: Hong Kong Civil Aviation Department begränsade NZ:s trafikrättigheter så att minst hälften av dem som flög mellan Hong Kong och London måste vara passagerare från Auckland, enligt texten på kinesiska.

那一段里面介绍了为什么奥克兰-香港-伦敦航线亏损:香港民航当局的航权限制要求香港-伦敦段必须一半以上是从奥克兰登机的旅客。

Virgin Atlantic delar ut en ny sorts pyjamas ombord på Upper Class.

Onesie | Virgin Atlantic

Virgin Atlantic skrev:
Onesies fly high in the style stakes

Posted Saturday, 7 June 2014 at 14:00

Virgin Atlantic collaborates with original Norwegian onesie designers, OnePiece, to launch the first ever airline onesie. UK fashion model Amber Le Bon models the limited edition onesie. Onesies will be available for Upper Class passengers to wear on selected night flights from mid-June.
Virgin Atlantic Onesies.jpg
(Foto: Virgin Atlantic Media Centre)

:( fasikens också, jag som verkligen hade spetsat in mig på en schysst upplevelse till Sydney i höst utan att bli ruinerad

Toppen