Senaste nytt

[Business class] Stockholm/Göteborg-Nordamerika T/R, oneworld JV, från 13.200 SEK inkl. skatter

Skall bli intressant att se om du verkligen lyckas få en First (A) på de transkontinentala sträckorna. Känns eventuellt som ett misstag hos ITA eftersom du har fått BA-koder på de flygen. Men om du får det är det kanon :)

Skall bli intressant att se om du verkligen lyckas få en First (A) på de transkontinentala sträckorna. Känns eventuellt som ett misstag hos ITA eftersom du har fått BA-koder på de flygen. Men om du får det är det kanon :)
Förstör inte det roliga nu :) Även om det "bara" blir business så är det ritkigt bra enligt mig :)
Bra TP per krona och en destination som man faktiskt kan använda från Stockholm.

Jag är lite inne på samma sak faktiskt, men vi får väl se.
Det finns I klass både på AA flightnummer och på BA flightnummer.
Däremot ser det ut som att platserna I klass försvinner fort, då kanske bokas man i A klass istället?

Kod:
AA 171
JFK 17/10/06 6:00
LAX 17/10/06 9:27
32B
F7 A2 J7 D7 I0 Y7 B0 H7 K7 M7 L7 G7 V7 S7 N6 Q0 O0

Kod:
BA (AA) 4310
JFK 17/10/06 6:00
LAX 17/10/06 9:27 32B
F4 A0 J6 C6 D6 R6 I0 Y9 B9 H9 K9 M9 L9 V9 N9 S9 O0 Q0 G0

Screenshot20170805 03 EF.png

Just Bokat ARN-LHR-DFW-LAS//NYC-HEL-ARN ! Aldrig flugit AA Intercont tidigare! Deras 777-300 ser ju trevlig ut!
Nu min fråga, kan man tillgodoräkna sig poängen på QR privilege ? Hur räknar man ut poängen ?? Bokningklass I på rubbet...

Just Bokat ARN-LHR-DFW-LAS//NYC-HEL-ARN ! Aldrig flugit AA Intercont tidigare! Deras 777-300 ser ju trevlig ut!
Nu min fråga, kan man tillgodoräkna sig poängen på QR privilege ? Hur räknar man ut poängen ?? Bokningklass I på rubbet...
Skulle föreslå att du startar en tråd om detta i Qatar-forumet så vi inte hamnar helt off topic i denna diskussion.
Hur många poäng du tjänar beror oftast på sträcka samt boknignsklass, du kan säkert använda denna sida för att räkna ut detta
http://www.qatarairways.com/PrivilegeClub/Partners.page?PartnerCategory=Airlines&mid=7&sid=1

Toppen