Senaste nytt

[Business class] Stockholm/Göteborg-New York T/R, oneworld JV, 13.100 SEK inkl. skatt

Ser ut som att de laddat priser på nytt...

Billigare att flyga CW än WT+ till tex NYC. Baby bussen ingår

Travel restrictions
VALID FOR TRAVEL COMMENCING ON/AFTER 04JUN 13 AND ON/
BEFORE 30SEP 13.Sales restrictions
TICKETS MUST BE ISSUED ON/AFTER 28MAY 13 AND ON/BEFORE
12JUN 13.

Last edited:
New York från 13 000 och LAX från 18 000kr...

Behöver dock Star denna gången... Du och jag sembl kan boka denna under augusti/september rean till EFTER boosterkampanjen kommer så kan vi tjäna grymma Avios på en grabbresa med LCY bussen!

från 8:e september är detta intressant igen :)

Förra året satt jag med is i magen och bevakade Booster och rean på samma tid. Jag skulle till HKG och för varje dag som gick blev det dyrare och dyrare :)

Tittade snabbt i min email och hittar att jag bokade ARN-LHR-HKG den 9:e september (rea) för avresa den 20:e september. Så jag tror att rean var till den 10:e och Boostern annonserades mellan 1-5 september.

Jag bokade ARN-LHR, LHR-BGO för ca 4 500kr också men insåg att min sista sträcka var dagen EFTER boostern var slut. Jag hade också en ARN-LHR bokat i juli som jag INTE fick extra Avios på.

Så baserat på erfarenhet i 2011 och 2012 (men för Guds skuld, planera inte runt detta) kommer det en rea runt 25 augusti till 10 september, och Booster som gäller från 5 september till runt 15 december.. Frågan är om LCY bussen ligger kvar runt 13 000kr då, men gör den det blir det nog en sådan för min del + om man har ett bra pris LHR-BEY skulle jag vilja testa detta också.

Jag observerar att detta nu är typ 5:e gången samma stolar reas ut för sommaren (inkl matchningar av Star och ScaryTeam). Det får mig att fundera på läget.

Ny 2 veckors drive ute nu.

For two weeks only - from 28 May to 12 June 2013 - the luxurious seats of Club World, our business class cabin, are on sale. So if you hurry, you could be enjoying the luxury and space of Club World and making a very comfortable saving - up to 20% in fact.

Travel anytime from 4 June to 30 September 2013, but remember, sale ends Wednesday 12 June 2013.

Länken som följde mailen med funkar inte ännu.

error

Toppen