Senaste nytt

[Business class] Stockholm/Göteborg-Bangkok T/R, SWISS, 16.500 SEK inkl. skatter

Ja, indeed Doktorn. Tyvärr börjar det gälla i December bara :D

Tänkte på något nu mellan 5 - 8 sep. Får posta fråga i biljett-forumet :)
Men enligt din screenshot gäller priset från 1 sep 2013. :confused:
Det är intressant hur GVA förändrats dom senaste åren... EasyJet påverkar :), på gott och ont.

By the way, glömde nämna - kanske inte så intressant för dom flesta men jag kom på det nu när jag kollade lite swiss direktflights...
Skamligt billigt i vissa fall. 99 CHF för tur och retur till GOT.

17479d1374430502-swiss-till-geneve-fran-arlanda-goeteborg-vinter-2013-gva-swiss.png

Mvh,
Zanga

http://www.businessclass.se/lufthan...nda-goeteborg-vinter-2013-a-4.html#post155478

Det var oerhört frestande att boka detta, men nu blev det lite Spanien och Malta i stället och sedan parera för att vara i Stockholm inför firandet 28/8, i fall det blir att haka på där.
Får hoppas på att det kommer nån likvärdig kampanj längre fram.

Fick igenom min bokning till BKK via PEK i går kväll innan deadline.
Tack för utmärkt tips!

En snabb fråga bara - hur kommer man åt denna bokning så att man kan välja seats på TG-fligtherna? Har provat via LH online men den hittar inte min bokning, finns inte på CheckMyTrip heller. Har sökt och tror mig hittat info om att LX inte har samma system som andra.
Måste man ringa och fixa detta? Isf till LX eller TG?

Fick igenom min bokning till BKK via PEK i går kväll innan deadline.
Tack för utmärkt tips!

En snabb fråga bara - hur kommer man åt denna bokning så att man kan välja seats på TG-fligtherna? Har provat via LH online men den hittar inte min bokning, finns inte på CheckMyTrip heller. Har sökt och tror mig hittat info om att LX inte har samma system som andra.
Måste man ringa och fixa detta? Isf till LX eller TG?

TG och LX använder inte Amadeus, därför kan du inte få upp bokningen på checkmytrip eller LHs sida.

Ring respektive bolag, du behöver Airline rekord locators eller biljetter. LX kan ge dig denna info om du inte redan har den.

Exempeldatum? Söker på SWISS hemsidan och får endast up Z fares.

Exempeldatum på SWISS.com

Screenshot20130929_2.png

OBS: SWISS kör Maried segments, därför hjälper det inte att kolla P klass platstillgång på Stockholm-Zürich och Zürich-Bangkok separat.

På ExpertFlyer måste man kolla på följande sätt.
(Point of Sale ska vara UK)

Screenshot20130929_3.png

Fanns knappt någon tillgänglighet i bokningsklass P alls. Får hoppas att de laddar på flera priser, eller släpper en ny rea.

Toppen