Senaste nytt

[Business class] Stockholm/Göteborg-Australien/Nya Zeeland T/R, Singapore Airlines, från 24.700 SEK

mischadee

Medlem
Funkar utmärkt att lägga in numret under bokningen och numret hamnar sedan på boardingpasset och poängen trillade in automatiskt ca två dagar efter fullföljd flygning. Ingen A380 har nya businesskabinen. Min senaste resa var med A350, 777-300ER och A380. Jag rankar 777 högst vad gäller komfort men A380-sängen var skönast. A350 kändes mycket mindre jämfört med 777 men annars var den också mycket bra,
 

LSH

Medlem
Jag kunde inte heller lägga in Eurobonusnummer. Jag har en inledande nolla i mitt nummer vilket ställer till det i vissa system. Ni som haft problem, har ni också nummer < 100M? Finns det "dubbelnollor"?
 

ACervin

Medlem
Jag kunde inte heller lägga in Eurobonusnummer. Jag har en inledande nolla i mitt nummer vilket ställer till det i vissa system. Ni som haft problem, har ni också nummer < 100M? Finns det "dubbelnollor"?

Jag kan meddela att våra Eurobonusnummer börjar med en nolla, verkar vara en trolig förklaring.
 

Mr Planning

Medlem
För någon vecka sedan fanns det priser ner till OZ för 19-22K,(dec-feb) nu ligger priserna mellan 25-28K, tillfällig ökning eller har priserna ökat såpass snabbt?
 

Biggles

Medlem
Ja, vi hann med att på detta o betalade 19.800SEK tor ARN- Sydney . ITA M hittade inte de lägsta priser som fanns på Singapore Airlines egen hemsida. Boka via resebyrå skulle kosta 21 800 plus 450 kr boxningsavgift.
När jag höll på så gick det även åka till detta fantastiska pris ut via Moskva o hem via CPH.

Tack för tipset Dr. Miles!
 
Toppen