Senaste nytt

[Business class] Stockholm-Australien/Nya Zeeland T/R, Austrian Airlines, från 23.500 SEK inkl.skatt

Alla Thais bokningsklasser i Business ger ju 200% till Eurobonus (och P finns med där), så vilken klass Austrians P mappar mot spelar mindre roll och skulle till och med kunna ses som ett undantag från @agehall #1. (Så länge de inte landar utanför poänggivande klasser öht, men det gör de alltså inte här åtminstone.)

THAI har inga P klass väl?
upload_2015-9-28_14-51-21.png

Någonstans i systemet har de P-klass.

Haha, jag tänker ju inte säga emot Dr Miles så det är säkert något lurigt här.
Men enligt min bokning (codeshare från Austrian) och Eurobonus har de P-klass och jag fick 200%. :cool:
Alla Thais bokningsklasser i Business ger ju 200% till Eurobonus (och P finns med där), så vilken klass Austrians P mappar mot spelar mindre roll och skulle till och med kunna ses som ett undantag från @agehall #1. (Så länge de inte landar utanför poänggivande klasser öht, men det gör de alltså inte här åtminstone.)
Så klart THAI har P klass till sin rabatterad First class. :)

Intressant att SAS EuroBonus räknar dessa Austrian P klass flygning operated by THAI som THAI P klass.
Det vore rimligt att det konverterades till Z eller D klass, även om intjäning är det samma.

Toppen