Senaste nytt

[Business class] Stockholm-Aten/Istanbul T/R, Air Serbia, 4.500 SEK inkl. skatter

Du måste ha varit rejält fascinerad av 2+2-config på shorthaul inom Europa? ;)
Jag gjorde ett test av Air Serbias business class för ungefär en månad sedan, det var en av mina bästa businessupplevelser inom Europa på flera år. Kanske hade jag tur, om inte har Etihad gjort underverk med gamla JAT.

En artikel håller som sagt på att skrivas ihop så spar övriga detaljer till dess...

Det har hänt något med det lilla flygbolaget på sista tiden som Jacob kommer att berätta mer om. Så SeaPlanePilot det är kanska dags att revidera om det lite. Skall dubbeltesta dem snart jag med på samma rutt som Jacob gjorde.

Ser särskilt fram emot Jacobs och din rapport eftersom både Belgrad och Istanbul finns på min bucket list. Perfekt om jag kan klippa båda i Business i ett för mig nytt flygbolag.

Skall dubbeltesta dem snart jag med på samma rutt som Jacob gjorde.
Jag måste också försöka hitta tid och anledning till att göra om det igen. :)

Ser särskilt fram emot Jacobs och din rapport eftersom både Belgrad och Istanbul finns på min bucket list. Perfekt om jag kan klippa båda i Business i ett för mig nytt flygbolag.
Förhoppningen är att ha testet uppe till på fredag. 60% klart ungefär.

Du måste ha varit rejält fascinerad av 2+2-config på shorthaul inom Europa? ;)

Det har hänt något med det lilla flygbolaget på sista tiden som Jacob kommer att berätta mer om. Så SeaPlanePilot det är kanska dags att revidera om det lite. Skall dubbeltesta dem snart jag med på samma rutt som Jacob gjorde.

Och nu finns lite läsbart:
Europas största underdog-flygbolag? Air Serbia Business Class London-Belgrad - BusinessClass.se

Det finns också priser till Rom. ca 4.100 SEK inkl. skatter.
Det ser ut som Air Serbia kommer att använda Airbus A319 till Belgrad-Stockholm linje fr o m 2014-APR-28.

Någon mer som testat, efter Jacob? Läste ytterligare ett test där de hyllades, så blir lite sugen.... Tyvärr passar anslutningstiderna dåligt till Italien, för annars är det ju väldigt billigt.

Toppen