Det kan hända att det kommer ett litet test på Air Serbia business class väldigt snart med en helt annan åsikt...![]()
Du måste ha varit rejält fascinerad av 2+2-config på shorthaul inom Europa?
Det kan hända att det kommer ett litet test på Air Serbia business class väldigt snart med en helt annan åsikt...![]()
Jag gjorde ett test av Air Serbias business class för ungefär en månad sedan, det var en av mina bästa businessupplevelser inom Europa på flera år. Kanske hade jag tur, om inte har Etihad gjort underverk med gamla JAT.Du måste ha varit rejält fascinerad av 2+2-config på shorthaul inom Europa?![]()
Ingen tvekan i det budskapetblir nyfiken, berätta gärna mer.
Det har hänt något med det lilla flygbolaget på sista tiden som Jacob kommer att berätta mer om. Så SeaPlanePilot det är kanska dags att revidera om det lite. Skall dubbeltesta dem snart jag med på samma rutt som Jacob gjorde.
Jag måste också försöka hitta tid och anledning till att göra om det igen.Skall dubbeltesta dem snart jag med på samma rutt som Jacob gjorde.
Förhoppningen är att ha testet uppe till på fredag. 60% klart ungefär.Ser särskilt fram emot Jacobs och din rapport eftersom både Belgrad och Istanbul finns på min bucket list. Perfekt om jag kan klippa båda i Business i ett för mig nytt flygbolag.
Du måste ha varit rejält fascinerad av 2+2-config på shorthaul inom Europa?![]()
Det har hänt något med det lilla flygbolaget på sista tiden som Jacob kommer att berätta mer om. Så SeaPlanePilot det är kanska dags att revidera om det lite. Skall dubbeltesta dem snart jag med på samma rutt som Jacob gjorde.
Och nu finns lite läsbart:Ser särskilt fram emot Jacobs och din rapport eftersom både Belgrad och Istanbul finns på min bucket list. Perfekt om jag kan klippa båda i Business i ett för mig nytt flygbolag.