H
johansch skrev:Blir det inte i praktiken ungefär samma pris som vid deras vanliga regelbundna rea-perioder? Brukar väl vara ungefär 25% rabatt.Klicka för att utvidga...
Senator skrev:Homer, boka du och betala så hänger jag påKlicka för att utvidga...
Homer skrev:Brukar inte t.ex Australien ligga på 23-25.000kr? nu ligger det på 19.672kkrDehli, BKK, PVG mfl ligger runt 11kkr brukar det vara så billigt?Klicka för att utvidga...
Sofia använde detta här:Homer skrev:Någon som har praktisk erfarenhet av detta?FREE STOPOVER IN DOHA MAY BE PROVIDED FORITINERARIES WHERE SHORTEST STOPOVER OPTION ISMORE THAN 8 HOURS AND LESS THAN 24 HOURS FOR FULLDETAILS CONTACT LOCAL QR OFFICE OR REFER TOGGAIRQRSTPC IN AMADEUSWhat if I have a transit time of over 8 hours in Doha? : Qatar Airways SupportTransiting At Doha | Qatar Airways GlobalKlicka för att utvidga...
Är också nyfiken på detta. Är det något som man får automatiskt, eller måste man kolla med någon innan man bokar? Funderar på ARN-DOH-SGN med stopover mellan 22:55-07:25 (08:30h) på ditvägen och mellan 22:45-08:40 (9:55h) på hemvägen. Vad säger GGAIRQRSTPC om någon har möjlighet att titta?Homer skrev:Någon som har praktisk erfarenhet av detta?Klicka för att utvidga...
kristofergustafsson skrev:Är också nyfiken på detta. Är det något som man får automatiskt, eller måste man kolla med någon innan man bokar? Funderar på ARN-DOH-SGN med stopover mellan 22:55-07:25 (08:30h) på ditvägen och mellan 22:45-08:40 (9:55h) på hemvägen. Vad säger GGAIRQRSTPC om någon har möjlighet att titta?Klicka för att utvidga...
Tack! Jag antar att med finns menar du att något annat förslag alls dyker upp när man söker, även om det inbegriper andra flygbolag och otrevliga stopovers på 10h på exv LHR eller BKK, eller? Kanske ska maila Qatar och fråga direkt om min specifika (eventuella) bokning iofs.Sofia skrev:Jag använde detta, som sagt, men det beror på om det FINNS en kortare anslutning till din destination eller inte.Klicka för att utvidga...
Senator skrev:Homer, boka du och betala så hänger jag påKlicka för att utvidga...