David
Medlem
Ja, det är ruggigt lång tid och kommer nog bli rätt jobbigt även i Business. Men se det positivt, du får åka världens längsta flight.Funderade på den här dealen men blev faktiskt lite skraj av att sitta på samma plan i 17h DOH-AKL![]()
Ja, det är ruggigt lång tid och kommer nog bli rätt jobbigt även i Business. Men se det positivt, du får åka världens längsta flight.Funderade på den här dealen men blev faktiskt lite skraj av att sitta på samma plan i 17h DOH-AKL![]()
Är det typ tre serveringar då eller?Ja, det är ruggigt lång tid och kommer nog bli rätt jobbigt även i Business. Men se det positivt, du får åka världens längsta flight.![]()
"Jobbigt" vet jag inte om det är rätt ord men långtråkigt blir det.Ja, det är ruggigt lång tid och kommer nog bli rätt jobbigt även i Business.
R klass tillgänglighet på Doha-Auckland v.v. är nästan borta från flygningar i nov-dec 2016.Vet inte vad som hänt, men får inte upp den längre när jag kollar både från FRA och MUC. När jag diskuterat resan med "regeringen" så vi åker två, nu så får jag inte upp den på Qatars sida. Har provat både svenska och tyska sidan.
Någon som har något tips?
R klass tillgänglighet på Doha-Auckland v.v. är nästan borta från flygningar i nov-dec 2016.