Senaste nytt

[Business class] Pisa, Berlin, Frankfurt, München-Auckland T/R, Qatar Airways, från 1.375 EUR inkl.

Vet inte vad som hänt, men får inte upp den längre när jag kollar både från FRA och MUC. När jag diskuterat resan med "regeringen" så vi åker två, nu så får jag inte upp den på Qatars sida. Har provat både svenska och tyska sidan.

Någon som har något tips?

Vet inte vad som hänt, men får inte upp den längre när jag kollar både från FRA och MUC. När jag diskuterat resan med "regeringen" så vi åker två, nu så får jag inte upp den på Qatars sida. Har provat både svenska och tyska sidan.

Någon som har något tips?
R klass tillgänglighet på Doha-Auckland v.v. är nästan borta från flygningar i nov-dec 2016.

Jag har gjort DFW-HKG i stark motvind, tog drygt 17 timmar... Även HKG-JFK på drygt 16h i Y. Så länge man sover minst halva flighten går det bra.

17 timmar går väldigt fort när man flyger Business. Min längsta flight JFK-TPE var 16 timmar lång, men kändes betydligt kortare. Hann med middag två timmar efter start, sova 9 timmar, se två filmer 4 timmar och frukost 1 timme.

R klass tillgänglighet på Doha-Auckland v.v. är nästan borta från flygningar i nov-dec 2016.

Tack doktorn!

Det gamla talessättet om Snooze - Loose gäller ju när man velar för länge. Kliar mig i huvudet om man skall ta påsk istället då det finns tillgänglighet.

Men tiden börjar bli knapp, har 35 min till innan jag skall boarda QR841 i HKT. En bokning i J som gjordes på januari-kampanjen. Får väl se till att maxa den istället :). För Thai-loungen här är ju verkligen kass och man får hoppas att det blir ett lyft när nya terminalen öppnar, skall väl bli snart.

Toppen