Senaste nytt

[Business class] Norge/Linköping-Istanbul T/R, Air France, fr 6.600 NOK / 6.800 SEK inkl. skatter

Tonton

Medlem
Jag hittade i princip ingenting med ITA Matrix, men däremot med Google flights. Går det lika bra, kan jag ringa Air France och uppge flygen jag hittade med Google flights och få priset som visades på Google flights?

Sök direkt på Air France hemsida. Du kommer inte kunna gå igenom med bokningen där, men den visar garanterar en bokningsbar rutt och hänvisar sig till har du ska ringa :)
 
När jag har valt mina flyg och klickar på continue så står det "No fare is available online for the requested itinerary. Please contact the call-centre". Är detta bra eller dåligt? Det står inga prisuppgifter. Ibland får jag felmeddelandet "There are no flights available. Please modify your travel dates", så då verkar ju det andra meddelandet desto mer lovande.
 
Last edited:
JAAAA!!! Jag har efter mer än 15 timmars sökande hittat en itinerary i ITA Matrix som jag är nöjd med! Dock gick den inte att boka när jag gick vidare med BookWithMatrix... Men det var ju ett steg framåt och jag kan berätta hur jag gjorde. Jag sökte först med Google Flight, som är snabbare och mer användarvänligt generellt än ITA Matrix, och när jag väl hade hittat en komplett itinerary så knappade jag in alla 14 flightnummerna i en multistop-sökning i ITA Matrix.
 

DanielKif

Medlem
JAAAA!!! Jag har efter mer än 15 timmars sökande hittat en itinerary i ITA Matrix som jag är nöjd med! Dock gick den inte att boka när jag gick vidare med BookWithMatrix... Men det var ju ett steg framåt och jag kan berätta hur jag gjorde. Jag sökte först med Google Flight, som är snabbare och mer användarvänligt generellt än ITA Matrix, och när jag väl hade hittat en komplett itinerary så knappade jag in alla 14 flightnummerna i en multistop-sökning i ITA Matrix.
Vad blir det för routing?
 
Toppen