Senaste nytt

[Business class] Norden-Asien T/R, Cathay Pacific, fra 13.800 DKK / 16.000 NOK / 16.000 SEK inkl.

Dr. Miles

Expert
Den rutten verkar också ge fler TP, om man vill kreditera till British Airways Executive Club.
(140+140+40)*2=640 mot (40+140+40)*2=440 om man flyger via London.
Inte så kostnadseffektivt men en resa till destinationer som Jakarta, Denpasar och Sapporo ger (140 + 140 + 140) x 2 = 840 Tier Points när man reser via Doha och Hong Kong.
 

nissefalk

Medlem
Lördag-Fredag:
Capture_cx.png



Hur har @kharo slagit in i ita matrix för att hitta detta pris
 

karho

Medlem
Hur har @kharo slagit in i ita matrix för att hitta detta pris

Hej, skrev från ARN till BKK, och "C X+" (utan mellanslag mellan C och X) under anvanced routing, både dit och hem. Inga fler specialkoder. Hittar i stort sett samma pris nu på de datumen så verkar finnas kvar.

Enklare att visa kanske:
Capture1.png
 

nissefalk

Medlem
Tack, jag letade i December men verkar som om dom ändrat black out datum till att vara mellan 10e December och 10e Januari, så därför fick jag inga priser på routing via DOH
 

MrFlyiboy

Medlem
Hur har @kharo slagit in i ita matrix för att hitta detta pris

Jag tittade på CX webbsida och hittade samma pris. Tyvärr var "outbound segment" i C klass och "inbound segment" i I klass. Hur kan män köpa den biljetten ? Kan män boka den online eller måste man ringa Customer Service ?
Tack
 

Andrew

Medlem
Jag tittade på CX webbsida och hittade samma pris. Tyvärr var "outbound segment" i C klass och "inbound segment" i I klass. Hur kan män köpa den biljetten ? Kan män boka den online eller måste man ringa Customer Service ?
Tack
För att flyga från Sverige behöver man antingen kontakta kundtjänsten eller boka med en OTA, exempelvis Mr Jet.
 

CX4ever

Ny medlem
Det går nu att boka från STO och OSL på CX hemsida. CX har också kampanjpriser i premium economy från CPH/OSL/STO till HKG och i business klass CPH/OSL/STO-MNL.

Det verkar också som att sales period här förlängts till 05 juli.
 

Attachments

  • test.png
    test.png
    55,7 KB · Visningar: 357
Toppen