Swiss har bra pris till Singapore från Hamburg också. 1698 EURO fast fortfarande i P klass tyvärr.
Glenn E Medlem 2 Maj 2013 #11 Swiss har bra pris till Singapore från Hamburg också. 1698 EURO fast fortfarande i P klass tyvärr.
Jonas C Medlem 2 Maj 2013 #12 Skulle vara kul att se någon bra deal på positioneringsflight till Montreal.
Dr. Miles Expert 2 Maj 2013 #13 Jonas C skrev: Skulle vara kul att se någon bra deal på positioneringsflight till Montreal. Klicka för att utvidga... eller använda Avianca LifeMiles som jag skrev i mitt inlägg nr. 4
Jonas C skrev: Skulle vara kul att se någon bra deal på positioneringsflight till Montreal. Klicka för att utvidga... eller använda Avianca LifeMiles som jag skrev i mitt inlägg nr. 4
MarcusC Medlem 2 Maj 2013 #15 bra deal, men synd synd det är i P klass inte uppgraderbart till F då väl?
Jonas C Medlem 2 Maj 2013 #16 MarcusC skrev: bra deal, men synd synd det är i P klass inte uppgraderbart till F då väl? Klicka för att utvidga... SWISS P går fortfarande att uppgradera med e-vouchers. Såvida man inte tvingas punga ut lite extra miles.
MarcusC skrev: bra deal, men synd synd det är i P klass inte uppgraderbart till F då väl? Klicka för att utvidga... SWISS P går fortfarande att uppgradera med e-vouchers. Såvida man inte tvingas punga ut lite extra miles.