Senaste nytt

[Business class] Frankfurt-Madrid T/R, LAN, 210 EUR inkl. skatter

Dr. Miles

Expert
Det finns också priser till Alicante, Malaga, Lissabon via Madrid.

Malaga, Alicante: ca 255 EUR inkl. skatter
Teneriffa: ca 275 EUR inkl. skatter
Lissabon: ca 280 EUR inkl. skatter
 

Jainzar

Medlem
Det är mögligt at flyger till Lissabon eller Alicante utan stanner natten i Madrid.

Om du bokar på LATAM websidan du kan inte reservera ditt sitsplats för de IB flygningarna. Också IB kan inte skriver ut ditt boarding kort för den LATAM flyget. Allt går bra om du bokar med en (online) resebyrå.
 
Jag är 100% säker på att det redan finns en tråd om denna deal, men hur mycket jag än söker så hittar jag den inte. En moderator (ping @palmen @Senator @rvarttinen ) får jag kombinera denna tråden med den befintliga.

Riktig businessclass med LATAM på deras 5th degree freedom flight med (wide body) Dreamliner mellan Frankfurt och Madrid eller tvärtom. Även bra priser på enkelresor.
Läs mer här: SUMMER: Cheap Business Class flights from Madrid to Frankfurt and vice-versa from €64 one-way!
 

palmen

Moderator
Jag är 100% säker på att det redan finns en tråd om denna deal, men hur mycket jag än söker så hittar jag den inte. En moderator (ping @palmen @Senator @rvarttinen ) får jag kombinera denna tråden med den befintliga.

Riktig businessclass med LATAM på deras 5th degree freedom flight med (wide body) Dreamliner mellan Frankfurt och Madrid eller tvärtom. Även bra priser på enkelresor.
Läs mer här: SUMMER: Cheap Business Class flights from Madrid to Frankfurt and vice-versa from €64 one-way!
Slog ihop trådarna, verkar som att priset sänkts.
 
  • Gilla
Reactions: pep
Toppen