Senaste nytt

[Business Class] Florens - //DESTINATION// - Dusseldorf från 5.500 SEK T/R

Om någon fortfarande är sugen går det att boka SAS Business på DUS-CPH-ORD och tillbaka ORD-FCO-FLR med Alitalia

Kostar cirka 650 pund, går att boka på bl.a ebookers

Rapporter på FT från talar om att proseccon är slut i Alitalias lounge på FCO Hur nära konkurrs är AZ egentligen?
Helt klart.

Det är en bra fråga. Jag skulle tro att det ligger en del skrämseltaktik i hur man svartmålar bolagets ekonomi. Jag har svårt att se att ägarna, som ändå gjort en hel del för att ta hand om bolaget, skulle låta det gå under nu.

@Palazzi brukar ha bra koll på hur det faktiskt ser ut...

Försökt läsa detta med google translate,
Alitalia finisce di nuovo "in riserva" - IlGiornale.it

Blev förvånad att jag fortfarande fick upp New york + Sydamerika på Ebookers nu. Försökte boka DUS-NYC-SCL-BRC-FLR för £780 per pax, men det hängde sig under betalningen. Efter ett antal försök stod det till slut att priset gått upp till ~£5000. Nåväl, kanske lika bra att jag får användning för min 2-4-1 istället..

Blev förvånad att jag fortfarande fick upp New york + Sydamerika på Ebookers nu. Försökte boka DUS-NYC-SCL-BRC-FLR för £780 per pax, men det hängde sig under betalningen. Efter ett antal försök stod det till slut att priset gått upp till ~£5000. Nåväl, kanske lika bra att jag får användning för min 2-4-1 istället..

Prova lite olika datum. Det tog mig några försök igår, men tillslut så gick betalningen igenom! Jag bokade också SCL då. :)

Det verkar som att Alitalia har dragit ut priserna (bl a IOW8C, DOW8C, COW8C) från GDS, i alla fall de syns inte på ExpertFlyer längre.

Screenshot20161211 01 EF.png

Toppen