Kimmen00
Medlem
Rapporter på FT från talar om att proseccon är slut i Alitalias lounge på FCOHur nära konkurrs är AZ egentligen?
Den loungen är iof ganska sunkig..
Rapporter på FT från talar om att proseccon är slut i Alitalias lounge på FCOHur nära konkurrs är AZ egentligen?
Har du exempel på datum?Om någon fortfarande är sugen går det att boka SAS Business på DUS-CPH-ORD och tillbaka ORD-FCO-FLR med Alitalia
Kostar cirka 650 pund, går att boka på bl.a ebookers
Helt klart.
Det är en bra fråga. Jag skulle tro att det ligger en del skrämseltaktik i hur man svartmålar bolagets ekonomi. Jag har svårt att se att ägarna, som ändå gjort en hel del för att ta hand om bolaget, skulle låta det gå under nu.
@Palazzi brukar ha bra koll på hur det faktiskt ser ut...
Blev förvånad att jag fortfarande fick upp New york + Sydamerika på Ebookers nu. Försökte boka DUS-NYC-SCL-BRC-FLR för £780 per pax, men det hängde sig under betalningen. Efter ett antal försök stod det till slut att priset gått upp till ~£5000. Nåväl, kanske lika bra att jag får användning för min 2-4-1 istället..
Bokat med ebookers.com
FLR-YYZ-DUS
Jag är inne på "min resa" på ebookers och flygningen YYZ-LHR är borta och istället står det:
"There has been a change to your flight. We will email or call you to confirm any changes"
Jag fick precis ett mail från ebookers att vår resa från SJU är ändrad med ny avgångstid.