Bra tanke. Den här har legat uppe i 46h nu mer eller mindre. Trolig orsak; oorganiserade Italienare pga långhelg i Italien.Så denna är fortfarande aktiv? Blir det inte svårare att hävda mistake fare ju längre den ligger uppe?
Vart bokade du?Lyckades klippa en jag med precis nu för 5 min sedan. Seychellerna 7 dagar över påsken för 5450. Startar från DUS.
Bra tanke. Den här har legat uppe i 46h nu mer eller mindre. Trolig orsak; oorganiserade Italienare pga långhelg i Italien.
Vart bokade du?
Hittade också den 1 - 10 Juni för 6500.. Får se om man får behålla den..Lyckades klippa en jag med precis nu för 5 min sedan. Seychellerna 7 dagar över påsken för 5450. Startar från DUS.
Helt klart.Blir det inte svårare att hävda mistake fare ju längre den ligger uppe?
Det är en bra fråga. Jag skulle tro att det ligger en del skrämseltaktik i hur man svartmålar bolagets ekonomi. Jag har svårt att se att ägarna, som ändå gjort en hel del för att ta hand om bolaget, skulle låta det gå under nu.Hur nära konkurrs är AZ egentligen?