lillemannen
Medlem
Någon som har hittat någon bra resa som går att få en del poäng till AAdvantage/ oneworld?
Tusind tak. Men du må have misforstået mig da jeg ville forsøge at rejse "modsat": Det meste af 2017 er jeg i SE-Asien ville jeg forsøge at undgå at rejse til Europa for blot at positionere mig - og "afpositionere" mig igen. Jeg gør det dog ofte med QR's rea der skal udgå fra Europa (fra SE-Asien går det ikke)Även om Hong Kong inte är Sydostasien det ligger ganska nära till där du bor.
Du kan routa t ex:
Firenze-Paris-Hong Kong-Australien/Nya Zeeland-Hong Kong-Düsseldorf.
...Du kan ta stopover i Hong Kong i båda riktningar.
Den här dealen gäller endast för Firenze ut, Düsseldorf hem. (Det är en enkelbiljett mellan Firenze och Düsseldorf) Hur kan du då boka en resa som börjar från Sydostasien?Tusind tak. Men du må have misforstået mig da jeg ville forsøge at rejse "modsat": Det meste af 2017 er jeg i SE-Asien ville jeg forsøge at undgå at rejse til Europa for blot at positionere mig - og "afpositionere" mig igen. Jeg gør det dog ofte med QR's rea der skal udgå fra Europa (fra SE-Asien går det ikke)
Tack tack!! Alldeles perfekt timing på detta (Tack Agehall för samtalet)! Bokat resa till Sydney. Business hela vägen.. Jag är nöjd!
Tack tack!! Alldeles perfekt timing på detta (Tack Agehall för samtalet)! Bokat resa till Sydney. Business hela vägen.. Jag är nöjd!
Desværre har du nok ret. Ligger dealen også på andre fora?Chansen att denna hedras är nästan obefintlig, med tanke på hur länge den varit uppe.
Den ligger väl överallt?Desværre har du nok ret. Ligger dealen også på andre fora?